Heb een miskraam gehad kan ik nu alweer zwanger zijn?!?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door zoee, 9 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zoee

zoee Lid

5 jun 2014
    25
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,

Ik heb een vraag want ik snap er zelf niets meer van.

Ik heb ongeveer een maand geleden te horen gekregen dat het vruchtje niet goed was en dat ik moest afwachten op een miskraam ik was 7 weken zwanger, twee dagen later begon ik inderdaad te bloeden en had hevige pijn na twee dagen kwam het vruchtje eruit maar de pijn werd erger en het bloeden ook op het laatst werd ik opgenomen in het ziekenhuis en hebben ze een echo gemaakt en er bleek een tweede vruchtje te zitten wat ook niet goed was als die er na 3 dagen niet uit was wouden ze me curreteren maar de ochtend voor dat ik er moest zijn kwam het tweede vruchtje eruit, toen hebben ze nog een echo gemaakt om te kijken of alles schoon was en alles was schoon en in orde ik heb nog een tijdje gebloed en ineens bloedde ik niet meer 5 dagen. Ik heb een zwangerschaps test gedaan om te kijken of het hormoon eruit was of niet (nieuwsgierig) positief maar een heel licht streepje ik wou graag weten wanneer het er allemaal uit was en deed de volgende dag nog een test maar die was donkerder dus heb ik de dag erna weer een gedaan maar de testen worden alleen maar donkerder hetzelfde als mijn zwangerschap, nu bloed ik weer een beetje en ben steeds erg misselijk. Ik snap er niets meer van kan het zijn dat ik zo snel alweer zwanger ben? of heeft iemand een soort gelijk verhaal?

Ik hoop dat iemand het weet.

Groetjes Zoee

dit zijn de testen van afgelopen week.

Bijgevoegde bestanden:

2. merah

merah VIP lid

8 jun 2009
    13.466
    4.919
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Ik zou even contact opnemen met het ziekenhuis.
    Mogelijk is er toch wat restweefsel achtergebleven.
    Sterkte met het verwerken van je miskraam.

3. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Ik verplaats dit topic even naar 'ovulatie en zwangerschapstesten'.

4. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Ja lastig..je kan na een miskraam nog een tijd positief testen. Ik heb bijna drie weken positief getest na mijn miskraam en pas bij de volgende ongesteldheid was deze helemaal wit.. De eerste ongesteldheid heftig gebloed 2,5 wk omdat er toch nog wat vd mk was achter gebleven..

Hopelijk is dit nu weer een nieuwe beeb, maar zou idd even contact opnemen met de gyn

5. Beertje13

Beertje13 Niet meer actief

bij mij duurde het ruim 1.5 maamd dat mijn hcg weg was

6. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Bij mij duurde het 1x een week en 1x 2dagen.

Succes!

7. Maria999

Maria999 Fanatiek lid

5 jan 2012
    4.525
    2
    36
    Je testen lopen op. Dat kan een nieuwe zwangerschap zijn, of een rest die hcg produceert. Even twee keer hcg laten bepalen en een echo laten maken.

Ik heb beide meegemaakt: binnen een paar weken alweer zwanger, maar ook een keer een rest die hcg produceerde.

8. zoee

zoee Lid

5 jun 2014
    25
    0
    0
    NULL
    NULL
    hallo allemaal bedankt voor jullie reactie! ik ben gister bij de verloskundige geweest die snapte er weinig van en heeft me door gestuurd naar de gyn in het ziekenhuis. inwendige echo gehad en ze zien niets ze hebben indd mijn hcg gehalte gecheckt en ik moet volgende week terug komen om weer bloed te prikken !

9. Booey

Booey VIP lid

6 dec 2006
    5.663
    0
    36
    Radiator Springs
    Dubbel topic?

10. zoee

zoee Lid

5 jun 2014
    25
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jaa klopt! ik zit sinds drie dagen op zwangerschapspagina en wist niet precies hoe het werkte xd

Deel Deze Pagina