Wilde even zeggen dat Kruidvat weer duidelijker is hoor, lag waarschijnlijk idd dan aan de concentratie van m'n urine
Ik bedoel dit niet vervelend hoor maar waarom test je door als je al een lijntje hebt. Dit lijkt mij niet goed voor je die stress van wel of niet oplopen. Ik heb bij deze zwangerschap getest op 10 dpo. Had ik dat maar niet gedaan want zat 4 dagen in de rats of dat ik toch niet ongesteld zou worden. Op nod nog 1 gedaan voor de zekerheid aangezien op 10 dpo heel licht was, en daarna gewoon niet meer. Zwanger is toch zwanger? En dit ziet er zwanger uit hoor! Gefeliciteerd maar probeer er nu maar wel van te genieten ☺
Omdat ik bang was dat t ineens Nie meer op zou lopen.. Zoals ik hier helaas vaker heb gezien.. Maar denk nu dat t wel goed zit.. Maar verder ook omdat t m'n derde zwangerschap is ben ik beetje onzeker, zo van mag ik nog wel meer wensen? Lees hier zo veel verdrietige verhalen, die raken me enorm.. Gun iedereen een kindje.. N sommige zijn jaren bezig en of hebben miskraam na miskraam.. Zo oneerlijk
Ik snap je onzekerheid hoor, had ik ook altijd, je wilt gewoon perse een knaltest. Die van jou vind ik nu mooi knallen hoor. Van harte gefeliciteerd! 🎉 🎉 🎉
Gefeliciteerd meid. Geniet ervan! En ookal wil het bij andere stellen niet lukken, dan nog mag je jezelf niet vergelijken met anderen. Ook jij verdient nog een wonder. X
Ik snap je wel hoor, heb zelf ook twee miskramen binnen een jaar gehad voordat ik dus wel goed zwanger raakte zeg maar. Ik heb bij deze gewoon gezegd ik test nog een keer op nod en dan is het klaar. Ik.merkte dat ik doortesten helemaal kriegel werd van wel of niet oplopen. Ik werd echt heel naar daar van.
Bedankt voor jullie lieve reacties O wat naar mevrouwH Wat goed dat j voor jezelf n met jezelf deze afspraak heb gemaakt! Ik ga nu ook maar een stoppen met testen, alle reacties hier n in een ander topic maar ook m'n test van vandaag hebben me overtuigd Op naar de echo!
En hier dan m'n knaller.. kon t niet laten om nog 1 keer te testen Heb niet meer getest na die laatste x maar wilde m gewoon van m'n scherm zien spatten.. T kan dus gwn even duren.. Maar was t waard te wachten!
Suuperrrrrrr 😘😘😘😘🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉👶👶👶👶