Vanochtend (en gisteravond) dus die Kruidvat 2v5 gedaan. Is dit nou zo'n vals positief streepje, want clearblue met indicator zegt net (dus idd geen ochtendurine) niet zwanger... Moet eigenlijk ook pas vrijdag ongesteld worden (en heb toevallig dan ook al afspraak met gyn in VU- een preconceptueel consult, nadat ons vorige kindje met 22 weken is geboren). Zou zo leuk zijn als het een eerste echt consult zou zijn... Streepjes zijn op foto bijna niet te zien, op test heeeeeeel licht.
Nee deze zijn roze ( de onderste in elke geval) en binnen de tijd dus geen indroger . De CB heeft meer hcg nodig dus niks van aantrekken. Hopelijk lopen ze mooi op.
Inderdaad ik zie hem ook, heel licht. Clearblue heeft inderdaad meer HCG nodig en KV 2 v 5,- heeft inderdaad de volle 5 minuten nodig om resultaat te geven. Voorzichting proficiat
Ja ik zie m ook hoor! Die clearblue die zwanger / niet zwanger zegt die werkt pas na je NOD omdat die mee HCG hormoon nodig heeft.. Dus dat is logisch dat die nu nog niets aangeeft. Alvast voorzichtig gefeliciteerd dus! (En leuk, we lopen gelijk want ik heb vrijdag ook NOD en nu een licht streepje)
Ik zie ze ook best duidelijk en het lijkt ook niet op een slecht doorgelopen test. Ik denk dat je erg vroeg bent met testen, de cb digital heeft meer hcg nodig dus sowieso niet handig om daar s middags mee te testen Voorzichtig gefeliciteerd (omdat je nog niet op je NOD zit). Wanneer test je opnieuw?
ik zie em! Mooi streepje voor 4 dagen voor NOD. Die met wekenindicator is wel gevoeliger dan de gewone digitale zonder wekenindicator. Wat wel het verschil kan maken op dit termijn en zeker bij zulke streepjes is hoe geconcentreerd de urine is. Bij de meeste dames is de ochtendurine het meest geconcentreerd. Lees: hoe donkerder;geler de urine hoe geconcentreerder en er dus meer HCG in zit. Erg verdunde, lees lichte urine, is niet geconcentreerd en zit er per ml urine minder hCG in. HCG schommelt dus niet zoals velen denken, maar wel de concentratie. Zoals ik het nu beoordeel lijkt me dat dat de reden is van het niet naar zwanger 1-2 uitslaan van de digitale CB. Heb je vandaag nog weer een testje gedaan? Of wanneer wil je weer gaan testen?
Ik zie ze ook, hopelijk geen indrogers. Ik vind t nog te vroeg om je te feliciteren, maar hoop voor je dat ze mooi op gaan lopen en dat je deze keer een gezond kindje mag krijgen!