Het valt mij op de mijn temperatuur na de eisprong lager is dan de vorige cyclus (toen was hij rond 37.0 - 37.1) Ik slaap deze cyclus wel slechter waardoor ik soms een uur eerder wakker ben en dus eerder meet. Vandaag zelfs 36.8, maar ik sliep pas half 2 ivm feestje (geen alcohol gedronken) ipv om 23:00 en dan ook iets eerder gemeten in door eerder wakker worden. Heeft dat invloed? Wat denken jullie? Hieronder mijn kaartje tot nu toe:
Je zit pas op 3 dpo. Dus dan hoeft hij nog niet op 37.0 of hoger te zitten met een basale temp van 36.5 Dan is 36.8 zelfs nog een prima temp. De temp van gisteren zou best iets hoger hebben kunnen liggen als je op je normale tijd had getempt Ik zie nog niks vreemds in je kaartje hoor. En vwb je temp van vandaag. Die moet je ff op discarded zetten. Je hebt veel te weinig slaap gehad tov je normale nachten. Dus een open bolletje is niet logisch
Bedankt voor de uitleg! Moet hij dan wel nog 37 worden of is het ook normaal als het net wat lager blijft deze keer? Oja dat zal ik even veranderen.
Hij hoeft niet perse 37.0 te worden hoor. Zolang de stijging maar minimaal 0.3 graden is ten opzichte van gemiddeld basaal. En jouw gemiddeld basaal is 36.5 dus minimaal 36.8 is prima.
Fijn, dan is het dus even aanzien. Hopelijk blijt het zo, maar ik ben vrijwel zeker van mij eisprong dus dat gedeelte zal wel goed zitten. Die verticale rode lijn is dus niet de gemiddelde basale temperatuur?
Nee de verticale lijn geeft je dag van eisprong aan. De horizontale lijn is je coverline (basaal), maar ff heeft die te hoog gezet bij jou
Haha oeps ik bedoel de horizontale lijn! Huh hoe kan het te hoog zijn dan? Lijkt alsof hij het gemiddelde van de hoge en lage pakt.
Ik heb zelf het idee dat het vaker 36.6 is, heb ergens in het laatste stuk ook iets lager gezet 36.5 ipv 36.6 omdat hij anders mijn eisprong te vroeg tekende terwijl die zeker weten een dag later was. Maar 0.2 hoger is ook al goed las ik? 36.8 was dan ook wel een rare nacht, dus morgen zal ie vast net hoger liggen.