Hallo, Dit is nu de 3de keer dat ik temperatuur (2de keer rectaal). Normaal vond ik altijd mijn ovulatie rond dag 19/21 met ovulatietesten en dit bevestigde mijn temperatuur ook. Nu ben ik deze ronde begonnen met Teunisbloemolie en omdat ik dus hoopte mijn ei eerder te hebben, en ik had waterig slijm wat normaal ook wijst op een aankomende ovulatie ben ik vroeg begonnen met ovulatietesten. Waar ik normaal een omo witte test zou hebben, had ik nu al een licht streepje! Rond dag 16 en 17 werden ze al vrij donker waardoor ik dacht in de avond of de volgende dag er een positieve test te hebben, maar in de avond waren ze juist lichter en vanaf de volgende dag worden ze alleen meer lichter tot nu. Nu lijkt het dus of ik mijn ei gemist heb met ovulatietesten, maar mijn temperatuur geeft volgens mij helemaal geen teken van een ei aan?@!? O en op cyclus dag 17 verloor ik ook opeens een heel klein beetje roze, bij het afvegen was dit. Dit heb ik echt nooit eerder gehad! Kan iemand mij helpen? Wat kan ik hier uit opmaken?
Hoi juutje89 Ik ben helaas geen pro met temp kaartjes maar als ik naar je temp kijk heb je nog heen eisprong gehad.. i Ook positieve ovulatietesten zijn geen garantie voor een sprong.. een eitje kan alsnog later springen. Cd 20 lijkt mij ook nog niet positief want volgens mij kunnen ze nog donkerder.
Nee CD 20 is zeker nog niet positief, alleen rond CD 17 leek er iets aan te komen. Jou temperatuur is mooi hoog zie ik trouwens zeg!
Ik heb een heel ander kaartje dan voorgaande maanden maar dat zegt niks. Kan zo maar weer naar beneden kelderen. Ik had stiekem een beetje hoop maar toen ik vanmorgen zag dat mijn temp weer iets lager was was mijn hoop al teniet gedaan. Volgende cyclus mijn 1e IUI beginnen hopelijk dan meer geluk 😉 Ik denk dat je ei nog komt. Ik denk dat je test vandaag positief zal zijn en en rond dinsdag je ei springt
Vandaag was hij dis ook negatief Spannend zeg! Hopelijk is het niet meer nodig! en anders hoop ik dat het dan snel raak mag zijn voor je
Dank je ! Hoe laat doe je altijd je ovulatietest ? En van welk merk zijn deze dipsticks ? Ik heb goede ervaring met de zwanger en kids dipsticks. Anderen merken kreeg ik ook geen knaltesten.. met de zw en k wel. Ik test ook altijd rond half 12. Mijn gyn zei dat dit vaak de beste tijd is. En als die oploopt rond 17.00 uur nog 1
Ik gebruik de dipsticks van 2besure om 10:00. Mijn vorige 2 cyclussen kreeg ik wel knallers, en daarvoor gebruikte ik de testen van Action. Ze gaan aardig hard deze cyclus! Ik moet de volgende weer nieuwe kopen en dan wil ik die van zwanger en kids gaan proberen.
Hoi juutje, Ik heb 3 maanden terug tarwekiemolie geslikt. Ik kreeg hetzelfde als jou, hele wisselende ovulatietesten terwijl t normaal duidelijk negatief was. Uiteindelijk heeft het mijn cyclus ook nog eens verlengt met 10 dagen! ik heb er dus slechte ervaringen mee en ook meerdere dezelfde ervaringen gelezen, maar ook ontzettend veel positieve ervaringen! Wilde dit toch even met je delen
Oh shit! Ik heb het al wel eerder geslikt en toen werd mijn cyclus dus ook langer, maar ik dacht dat dat kwam omdat ik het toen perongeluk langer had geslikt als alleen tot mijn ei :O Oh en vorige maand slikte ik het trouwens ook, maar dan 1 pil per dag ipv 2 (ik ben een beetje dement). IK denk dat ik er dan toch maar mee ga stoppen
ik kan je zwanger en kids echt aanraden. Ik heb geen ervaring met die tarwekiem capsules. Lees wel meer negatieve dan positieve ervaringen erover.
Ja balen hè, ik slik ze ook niet meer! Maar ben je ook nog maar 3 maanden gestopt? Want ik vind je cyclussen niet verkeerd voor iemand die net gestopt is en zou lekker de natuur zn gang laten gaan ik had ook eigenlijk geen reden om ze te slikken want mijn cyclussen waren ook mooi heb er echt spijt van!
Nee joh, ik ben sinds mijn bevalling 01-01-2016 niet meer aan de anticonceptie geweest 😜 Ja dan is het helemaal balen als ze mooi waren. Voor mijn zwangerschap van Jayden had ik ook altijd ene hele nette cyclus, tot ik dus met die pillen begon 😢 En nu schommelt het altijd al tussen de 34 en en uitschieters naar 41.
Er is idd nog geen eisprong geweest helaas. Ook dat er wordt gezegd dat de ovu vandaag wel zal knallen en dan dinsdag je ei is echt een pure gok want dat kan geen mens jou vooraf voorspellen met deze test uitslagen Ik zal duimen dat je temp snel de verhogingen laat zien.