Weet je fam dat je bezig bent??

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door wendysunny, 11 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wendysunny

wendysunny VIP lid

24 jun 2009
    5.789
    0
    0
    Weet jullie fam en / of vrienden dat jullie een kinderwens hebben?

2. wendysunny

wendysunny VIP lid

24 jun 2009
    5.789
    0
    0
    Hier 2 vriendinnen (o.a. susan) en mijn vader weten het.. verder niet o ja.. en het forum natuurlijk!!!

3. dees1985

dees1985 Fanatiek lid

16 mei 2009
    2.112
    0
    0
    almere
    mijn moeder weet het en mijn zusje en haar man verder wil vriendlief het nog voor zich houden...

4. Rosado

Rosado Niet meer actief

Hey Wendy!!

Mijn moeder, mijn (half)zusje en onze 2 beste vriendenkoppels weten dat we bezig zijn.

5. dees1985

dees1985 Fanatiek lid

16 mei 2009
    2.112
    0
    0
    almere
    ja en voor je het weet zit je hier ook met 500 paginas hahaha

6. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Helemaal niemand!
    In het begin vond ik het best moeilijk want wilde alleen maar zeggen tegen vriendinnen en zus: hee ben met de pil gestopt!
    Maar nu ben ik het wel gewend en vind ik de verrassing des te leuker! Haha heb nu al zin in de gezichten die ze gaan trekken als ik zwanger ben!!! Dat komt echt totaal onverwachts dan, hihi!

7. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    mijn moeder en schoonzusje en vrienden die ook zwanger zijn wiste het.

8. Angel79

Angel79 VIP lid

14 jan 2006
    5.090
    0
    0
    Lekker mama zijn
    Limburg
    Hier weten mijn moeder, mijn zus en haar vriend het. Mijn forumvriendinnetjes van November2006 en jullie allemaal;)

9. daniielle22

daniielle22 Fanatiek lid

16 mei 2009
    1.199
    0
    0
    momenteel ziektewet ivm herseninfarct jan 2008
    goirle(tilburg)
    hier mijn ouders,schoonouders,onze beste vriendin mn oma en nog wat mensen maja vinden we niet erg

10. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Mijn moeder, mijn zus, een goede vriendin en een collega heb ik het vrij snel al verteld. Sinds kort weet mijn schoonzusje, mijn nichtjes en een aantal vrienden het ook. We hebben besloten, na alle lastige vragen die we kregen, om er geen geheim meer van te maken. Dat bevalt ons er goed! Nu begint niemand er meer over en kan ik wel mijn verhaal kwijt.

11. SuLa

SuLa Fanatiek lid

14 feb 2009
    1.765
    1
    0
    Wij hebben tegen de beide moeders gezegd dat we er in 2009 mee wilden beginnen, maar verder hebben we het er niet meer over gehad. Tegen 1 vriendin heb ik het ook gezegd, verder tegen niemand. Het is toch ook fijn om af en toe je verhaal/onzekerheden tegen iemand kwijt te kunnen, en dat was onze reden om het tegen deze personen te vertellen.

12. dina88

dina88 Fanatiek lid

7 nov 2008
    2.360
    235
    63
    Vrouw
    Arnhem
    Hier weten m'n ouders het, m'n zus, broes + vriendin, de kant van m'n man helemaal (is niet zo groot) in het begin vond ik wel eens moeilijk, als ze vroegen of het al raak was, en nu is het wel fijn dat ik het kan delen dat het nog niet zo makkelijk gaat

13. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Mijn vader en schoonouders weten het omdat we in ronde 4 zwanger waren en het toen al verteld hadden.
    Eigenlijk hadden we het hen niet verteld dat we bezig waren.
    Verder wisten wel mijn collega's het allemaal hihi een vriend van mijn vriend.

14. charlene08

9 jul 2009
    33
    0
    0
    pedagogischmedewerker
    Houwerzijl
    Bij ons weet niemand het nou ja 1 vriendin. Maar wij vertellen het bewust niet om commentaar te voor komen. Omdat we ook een dochter hebben die volgende week 1 wordt, en we weten echt zeker dat we dan commentaar krijgen dat het heel snel gaat.

15. laura28

laura28 Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.277
    0
    0
    mijn ouders wisten het en mijn beste vriendin, verder een aantal collega's.
    dat komt eigenlijk omdat we vorig jaar een miskraam hebben gehad waar al deze mensen vanaf wisten. er zijn nog steeds mensen die af en toe wel eens vragen hoe het er voor staat...

mijn ouders weten het inmiddels en mijn collega's en mijn vriendin ook maar verder weet nog niemand van de zwangerschap en dat gaan we voorlopig ook zo houden!

16. Chillin

Chillin VIP lid

22 mrt 2007
    68.601
    899
    113
    Zorgprofessional.
    Belgische grens.
    Een paar mensen maar.

17. mama em

mama em Fanatiek lid

2 apr 2008
    1.315
    0
    36
    Hier wist niemand het. Al hadden de moeders het wel een beetje verwacht en de vaders hadden het pas een halfjaartje later verwacht.
    Goede vrienden hadden wel een vermoeden, aangezien we altijd erg duidelijk een kinderwens hebben gehad en in 2008 zo ongeveer iedereen die we kennen een baby kreeg!

Nu weet niemand dat we al voor een 2e gaan!
    Denk dat veel het (te) snel vinden. Maar ik geef nog borstvoeding dus kan goed nog heel lang duren. We hebben zoiets van: laat de natuur zijn gang maar gaan. Als mijn lichaam ervoor klaar is kan het komen (een zwangerschap)

Vind het zelf wel fijn dat niemand het wist/weet. Anders krijg je steeds de vraag of het al raak is.
    Als het lang zou (gaan) duren zou ik er wel met goede vrienden over gaan praten, maar das persoonlijk natuurlijk.

18. Butterfly26

Butterfly26 Fanatiek lid

4 apr 2008
    2.746
    0
    0
    Verzorgende VIG
    Utrecht
    Hier weet mijn moeder het, en een paar vrienden van ons !

19. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

Mijn ouders weten het & verder niemand die mij/ons kent :) .

20. kiss87

kiss87 Fanatiek lid

6 jun 2009
    2.046
    0
    0
    Mijn familie,vrienden en collega's weten wel dat we ooit een 2e willen.. maar niet dat we nu al bezig zijn!!

Als het te lang op zich laat wachten, en ik voel me daar rot onder, dan ga ik het wel aan beste vrienden en mijn moeder vertellen.. dan kan ik mn "ei" tenminste ergens kwijt.
    We zitten nog maar in ronde 2, dus daar is nog geen sprake van.

Liefs kiss

Deel Deze Pagina