Hoi... Help! Ik weet het ff niet meer! Vandaag 1 dag overtijd dus ik dacht laat ik er eens een testje tegen aan gooien zo'n test van de kruitvat zo'n duoverpakking van 5,- test gedaan NEGATIEF helaas. Maar ook nog geen ongi te bekennen. Wel gisteren wat roze verlies en vanochtend bij afvegen een beetje bruin. Heb totaal geen klachten wat betreft een aankomende ongesteldheid. Normaal last van krampen/rugpijn. Nou moet ik wel zeggen ik slik sinds deze maand voor het eerst clomid. Kan het toch zijn dat er nog niet genoeg HCG in mijn lichaam zit. Ik hoor van vele meiden hier dat ze pas 2 weken na nod positief testen. Is er dan nog hoop voor mij. Heb ook echt niet het gevoel dat mijn ongi er aan zit te komen. Groetjes Astrid
Je moet wel rekening houden dat als je clomid slikt je menstruatie iets anders is dan normaal. Vorige keer voelde ik ook dat ik de menstruatie moest krijgen. Maar sinds ik clomid gebruik heb ik geen menstruatie klachten meer van te voren. Ik veegde in het begin ook heel licht roze bloed af dus ik dacht zal ik nu zwanger zijn? Maar helaas heeft het de volgende dag wel doorgezet. Maar ja het kan natuurlijk ook anders zijn. Ik hoop voor je dat je zwanger bent. Wacht nog een paar daagjes af en doe dan nog een testje als je nog geen nod heb gehad. Heel veel sucses