Iemand die deze auto rijdt? Ik lease (prive) nu een 108. Vind het een heerlijk autotje. Enige nadeel is dat er achterin maar 2 zitplaatsen zijn en wij 3 kinderen hebben. We kunnen dus niet (kleine stukjes) met zijn allen weg en ik kan ook geen vriendjes etc meenemen. Nu loopt mijn termijn af en is mijn oog op de peugeot 208 gevallen. Net een slagje groter en met 3 zitplaatsen. Iemand deze auto? Hoe bevalt ie? En kunnen er ook echt 3 (kinderen) op de achterbank zitten?
Ik krijg binnen nu en 4 weken een 208. Heb er al wel ingereden, maar ik vind niet dat er 3 mensen op de achterbank kunnen zitten. 3 kinderen (zonder zitjes) past misschien net.
Hier een 208 Zeker drie kinderen achterin. Maar drie stoeltjes is te krap. Twee stoeltjes en een kindje kan wel goed. Ben super tevreden met de auto.
We hebben nog maar 1 in een stoeltje en ook die gaat al hard richting zitverhoger, dus dat moet geen problemen opleveren denk ik!
Ook niet voor kleine stukjes? We hebben ook nog een ford focus station, die pakken we wel voor grote stukken.
Ja hoor, mijn man is een naäper Ik had een ford Ka en toen kocht hij een Focus. Nu kocht ik een 108 en hij een 308 Baas boven baas zullen we maar zeggen
Nou misschien is mijn beleving gewoon anders hoor Wij hadden namelijk ook een focus station (2016 model) en daar vond ik 3 personen achterin ook haast niet te doen... 3 kinderen dan weer wel.
Wij hebben een 206SW, dat is echt lekker ruim qua bagage en daar passen 2 volwassenen en een kind achterin, dus 3 kinderen zal ook wel passen.