Stijltang wat is een goeie?

Discussie in 'De lounge' gestart door Giltje, 16 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Giltje

Giltje Niet meer actief

Hey

Ik ben gister naar de kapper geweest en nu heb ik een stijltang nodig om me haar goed in model te krijgen, zonder stijltang is het een epic fail :D

maar welke is nou goed en niet al te duur? ik zag paar bij blokker op de website zelfs eentje van 8 euro! Straightener met strasstenen heb hier dan zo me twijfels over of het wel goeie qualiteit is.

Weet iemand welke goed is? =3

2. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
  3. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    ik heb een met keramische plaat idd.
    volgens mij die Roozjuh aangeeft!
    werkt goed en is ook niet heel erg duur.

ik gebruik em sporadisch , als ik geen krullen wil..
    maar vind het altijd wel veel werk. maar hij werkt prima!

4. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Ik heb een carmen styltang.. Hij was geloog ik 59.00 bij de mediamarkt. Kan hem op verschillende temperaturen instellen. Ben erg erg tevreden over.

Ik had eerst de styltang die Roozjuh liet zien.. Alleen deze was na een halfjaar gebruik kapot. Aan het eind van de styltang zit de uitgang van het snoer, door het bewegen van de styltang ging snoertje slijten en kregen we kortsluiting. Heb nu 1tje met een beweeg/draaibaar snoertje.;)

5. Giltje

Giltje Niet meer actief

Okay dan neem ik deze :D had al zoeen 20 euro in gedachte, bij de kruidvat hebben ze ook stijltangen maar die zijn al snel een tikkie duurder =O zag gister eentje liggen voor 40 euro ofzo o_O

oh vraagje

de kapster die mijn haar gister heeft gedaan gebruikte een soort wax achter iets om mijn haarpuntjes uit te laten steken zeg maar, ze gebruikte dus het spul wat de kappers gebruiken en is dus duur als je het daar koopt, wat voor wax komt daar het meeste in de buurt als ik iets van de kruidvat haal?

ik heb nou iets van swartzkopff ofzo (hoe spel je dat?) ze zei dat L'oreal en swartzkopff wel goeie merken zijn maar zijn zoveel verschillende van >.<

6. willet

willet Fanatiek lid

2 nov 2009
    1.149
    0
    0
    haha heb ik kort geleden ook een topic over geplaatst...ik heb de Remington Shine Therapy straightener gekocht voor 40 euro.
    Superfijn!Ik merk wel verschil hoor tussen de goedkopere van 8 euro.Daar moet je heeeele dunne plukjes haar bij nemen..deze ben je ook zo klaar en voelt heel zacht aan erna..

7. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    willet: klopt, je merkt heel erg het verschil. ik heb bijvoorbeeld erg dik haar en met de goedkopere stijltangen kan ik dus niks.

Wax? Ja je heb verschillende inderdaad. Ik noem het Klapwax, das een hele goeie, en nog leuk ook haha. Zal even voor je kijken wat voor wax je t beste kan gebruiken. Heb je dik haar? dun? veel weinig? kort lang? misschien een foto van je kapsel, kan ik kijken wat het beste daar bij past.

8. Giltje

Giltje Niet meer actief

ik heb ongeveer dit soort kapsel haha mijn nature haar is vrij dik en zwaar ze heeft het uitgedunt zodat er piekjes in kunnen XD maar dat lukte niet echt omdat ik zelf geen stijltang heb, ze stijlde de puntjes om hoog zeg maar en deed daarna een draaderig achtige wax er in en het bleef goed zitten

ik heb zelf van schwarzkopf gel wax gekocht dat in het blauwe potje met de grijze deksel. Dat is dus iets heel anders dan wat zij gebruikte

9. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    kan de foto niet zien. probeer gewoon de wax die je gekocht heb. als dit niet werkt dan gewoon een andere proberen. beste is als je in de winkel staat, om even t potje open te doen en kijken wat voor structuur het heeft. dun, redelijk vloeibaar en plakkerig. das t beste. dikte van sudocreme dus niet ;) even voelen en kijken dus.

10. Gul83

Gul83 Bekend lid

22 apr 2010
    564
    27
    28
    Loreal heeft een soort wax gel achtig iets. De Studio Line Special FX.
    Het is ook draderig en werkt heel erg goed.

11. Giltje

Giltje Niet meer actief

OKay =3

Die ik heb is meer gel achtig en niet zo vet als de waxen die ik heb mee gemaakt.. Me moeder kocht voorheen cocos wax het ruikt lekker maar man wat is dat vet zeg o_O en wil juist een wax dat niet zo vet is XD

12. Gul83

Gul83 Bekend lid

22 apr 2010
    564
    27
    28
    Deze is ook niet vet hoor. Het is eigenlijk een stevige gel die werkt als wax.

13. debke83

debke83 Fanatiek lid

24 jun 2008
    3.588
    0
    36
    Beek-Limburg
    met stip op 1: de Ga.ma stijltangen!!!

14. rjdn12

rjdn12 Fanatiek lid

14 jan 2010
    1.810
    1
    38
    Je moet er op letten dat de hele plaat van de tang keramisch is. De meeste hebben alleen een keramische bovenlaag. In utrecht op HC staat een soort kraam die hele goeie tangen verkoopt. Je krijgt levenslange garantie!

15. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Remington s1052.

Heb hem al 2 jaar en hij doet zijn werk nog steeds goed!

16. tico

tico Fanatiek lid

14 jul 2008
    1.311
    0
    0
    andrelon heeft tubes met spul dat heet laagjesaccent. Er fijn om je lagen goed te laten uitkomen en dus ook de piekjes. is een beetje creme klei achtig. leek me eerst niks maar vind het fijn spul.

17. Giltje

Giltje Niet meer actief

ik zal er eens op letten =3

is het duur? of valt het mee?

Deel Deze Pagina