ik ben een ruim een maand geleden bevallen van een mooie dochter. voor de geboorte vroegen wel bekenden van me of ze ook een geboorte kaartje kregen. In totaal heb ik 45 kaarten verstuurd, en nog maar 20 kaartjes terug ontvangen. Ik ben best wel teleurgesteld. Ook familie leden en vrienden hebben geen kaart terug gestuurd, wat ik best jammer vind. Ik ben namelijk van plan om alle kaarten te bewaren. Ik snap trouwens ook niet dat mensen gewoon niets van zich laten horen.. of ligt dat nou weer aan mij??
Dat is inderdaad niet leuk, ik zou ook verwachten dat ik van iedereen die ik een geboortekaartje stuur, ook een kaartje terug zou krijgen... Misschien dat de mensen denken omdat ze op bezoek komen dat ze geen kaartje hoeven te sturen? je gedachte om ze te bewaren, willen wij straks ook gaan doen! Mijn moeder heeft mijn felicitatiekaartjes ook nog!
wij hadden 80 kaartjes verstuurd en wel 100 terug gekregen. Ik weet niet of dat bij nummer 2 straks ook zo is, maar met ons trouwen kregen wij ook heel veel kaartjes. Krijgen jullie in andere situaties wel veel kaartjes (bijv. met verjaardagen of zomaar, of toen je zwanger was). Ik snap wel dat je het heel jammer vind. Ik vond het heerlijk al die kaartjes. Ik hoop dat er toch nog wat kaartjes komen, of is je kindje inmiddels al weer een paar maanden oud?
bedoel je geboortekaartjes trug gehad of felicitaties kaartjes terug gehad? hier heb ik ook niet van iedereen een kaart terug gekregen hoor, en sommige hadden pas een kaart bij toen ze op bezoek kwamen
Bij de eerste kreeg ik veel meer kaartjes terug dan bij de tweede. Ik kreeg echt niet de hoeveelheid terug als dat ik verstuurd had. Ik kreeg ook maar weinig bezoek. Viel me een klein beetje tegen de eerste keer. Bij de tweede ging ik er al van uit dat er weinig belangstelling zou zijn. Dat klopte ook. Het was al merkbaar toen ik vertelde zwanger te zijn van de eerste werd ik echt enthiousiast gefeliciteerd, bij de tweede wat leuk voor jullie. Bij de eerste kreeg ik nog wel wat kaartjes bij de tweede welgeteld twee. Ik vrees dat als ik ooit mss een derde zal krijgen niemand meer reageert, terwijl het voor jezelf heel bijzonder is en blijft. Niet te druk over maken, ik denk maar zo de meeste merken zelf pas hoe leuk en belangrijk het is als ze het zelf meemaken!
Vind dat er tegenwoordig sowieso weinig kaartjes verstuurd worden.. Moet bekennen dat ik het soms ook wel eens vergeet
van de mensen die langs komen verwacht ik echt geen kaartjes hoor, als je iemand toch persoonlijk gaat feliciteren waarom zou je dan ook nog een kaartje moeten sturen? Kan aan mij liggen hoor...
jeetje, da's wel lullig, 2 kaartjes! ik kreeg bij de eerste zo onwijs veel kaartjes, dat was bijna niet bij te houden! kreeg ook echt kaartjes van mensen waarvan ik dacht, die heb ik niet eens een kaartje gestuurd! maar ik hoor heel vaak dat dat bij een tweede idd veel minder is! dus ik stel me er ook maar vast op in dat ik er nu niet zoveel krijg, maar idd er zijn belangrijkere dingen moet je maar denken! grtz riniti
Ik snap je teleurstelling (zou ik ook hebben)!!!! Maar, liever een paar kaartjes van mensen die er een vanuit hun hart sturen dan een hele berg van mensen die er een sturen omdat 'het moet'. xxx
Ja dat is wel heel teleurstellend! Ik moet eerlijk zeggen dat wij helemaal geen kaartjes terug verwachten eigenlijk. Het zou wel leuk zijn natuurlijk maar wij sturen de kaartjes meer om te laten weten dat de baby geboren is. En wij sturen ook alleen kaartjes naar familieleden. Maar ik kan me wel voorstellen als jij daar wel vanuit gaat en niets krijgt dat dat niet leuk is! Ik zou het veel leuker vinden als ze gewoon langs zouden komen Ik zou het wel inderdaad erg vinden als ze helemaal niets zouden laten horen! Nou ik zou zeggen, geniet lekker van je dochtertje! Groetjes