Hoi dames, na lang zoeken waren we het eens over de naam, Jaylen levi Maaaaaaaaaar nu is mijn schoonzus bevallen van een ( mixkindje ) een jongen en die heet nu indd Jaylen :x Enorm balen natuurlijk, dus we zijn weer aan het zoeken geslagen, wij vinden de naam Lucas heel erg leuk! Het maakt ons niets uit dat deze naam zo populair is.... wat vinden jullie van de naam lucas?
Nee we hadden niks gezegd, maar ze had de zelfde gedachte als ons, jayden kwam te veel voor en jaylen is super leuk Nu vonden we de naam lucas heel leuk, heel wat anders indd
Ipv Jayden kan je ook nog kiezen voor Aiden.. Lucas vind ikzelf een prima naam, maar zo enorm veel voorkomend dat het mijn keuze niet zou zijn. Maar het maakt jullie niet uit dus waarom niet? Moet wel zeggen dat ik Jayden/Jaylen - Lucas totaal verschillende namen vind haha
Das balen, als je je favoriete naam ineens niet meer kan gebruiken. Ik vind Lucas eigenlijk veel mooier dan Jaylen maar dat is wel echt een kwestie van smaak. het is inderdaad wel een populaire naam, maar wat geeft dat? Als jullie dat niet erg vinden... Ons zoontje heeft ook een redelijk populaire naam. En gewoon Levi? Vind je dat niks? Is ook heel mooi!
Mijn kleine meid kwam met de naam lucas, die heeft ze op tv gehoord, en wij vonden het eigenlijk ook wel heel leuk! En onze dochter heeft ook een nederlandse naam ( eline isabella)
Als jullie 'm leuk vinden, wat maakt het dan uit wat wij ervan vinden? Maar goed, ik zou 10 miljoen keer eerder gaan voor Lucas dan voor Jaylen..
Lucas is leuk hoor! Doen waar jullie je happy bij voelen.. vind Eline en Lucas beter bij elkaar klinken dan Eline en Jaylen. Levi anders een optie?
We waren gewoon benieuwd hoe mensen over de naam lucas denken Levi is de naam van me kleine neefje als 2e naam willen we hem wel, maar als 1ste kan het dus niet meer !
Ik vind Lucas niet leuk... voorheen was dit DE naam voor mij,jaren voordat ik zwanger raakte, maar nu vind ik de naam niet bijzonder genoeg meer! Wat ontzettend balen dat Jaylen niet meer kan! Ik wilde graag Jayden, maar mijn zus kreeg een zoontje en noemde hem Jayden, dus die naam moest ik helaas loslaten en dat vond ik toch wel moeilijk! Vind Jayden nog steeds GEWELDIG, maar helaas!
Ik vind Lucas een mooie en tijdloze naam. Weet niet of ik het zou combineren met Levi, want LL staat toch een beetje lullig Levi als roepnaam vind ik trouwens ook mooi. Maar wat een toeval zeg, dat jullie allebei dezelfde naam hadden gekozen.
Het was niet de bedoeling om het te combineren met levi haha anders heb je indd L.L We balen wel enorm, want jaylen vonden we net zo mooi! Levi is ook een mooie naam hoor, maar zo heet mijn kleine neefje al, dat zagen we over het hoofd, want we hadden deze naam ook eerst als roepnaam, en toen hebben we hem verschoven als 2e naam
Ander niveau? Voor buitenlandse kindjes bedoel je? Er woord ook heel vaak gezegd dat de jay namen aso namen zijn :O maar dat vindt ik wel meevallen haha maar het is ook zooooooooooo lastig om een leuke jongensnaam te verzinnen of om te kiezen, er zijn gewoon te veel namen