Hoi hoi, Mijn man vindt de naam Ella erg mooi. Ik ook wel maar weet niet zeker of het DE naam is... Maar dat gevoel heb ik bij geen enkele naam. Oudste twee meiden hebben skandinavische namen (twee lettergrepen) die op -a eindigen
Het ligt er wel aan wat de namen van je andere dochters zijn vind ik. Beide namen zijn niet echt mijn smaak, maar als ik moet kiezen tussen Ella of Elise dan zou ik voor Ella gaan. Maar is Elisa niet een optie dan? Heb je m ook eindigend op de -A
Ik zou dan juist niet kiezen voor een a op het eind. Anders wordt het wel erg kwik kwek kwak. Buiten dat vind ik Ella meer een naam voor een wat oudere vrouw. Elise vind ik prachtig
hmm moeilijk... Ella is bij de andere 2 misschien té 'kwik kwek kwak' . Maar Elisa misschien juist weer van 'het moest ook op een A eindigen' - ik vind Elise dan leuker Andere opties (met of zonder a Nina Elin Ilvy Mette Luna
Ik zou dan Ella kiezen en ik vind het kunnen bij de andere namen. Ik ken ook een gezin met 3 meiden en allemaal eindigt hun naam op de a, kan prima toch.
Ik zou normaal zeker voor Elise gaan, maar ik vind Ella mooier bij de andere twee. Hier alledrie op -e eindigend en drie lettergrepen, maar ik vind het prima kunnen.
Ella vind ik een hele mooie naam. Hier kies ik niet voor een a op het einde ivm naam dochter maar icm de namen van je andere dochters vind ik het wel heel mooi!
Ik vind Ella heel mooi bij de naam van je andere dochters passen. Elise vind ik wel een leukere naam maar toch gaat mijn voorkeur naar Ella