Nog twee weken en dan had ons mannetje Jesse een jaar geworden. Had niet verwacht dat ik het hier zo zwaar mee zou hebben. De vragen blijven in mijn hoofd,waarom wij,waarom die kleine hij was zo sterk. We moeten zonder hem door,en dat valt zwaar. We proberen opnieuw zwanger te worden,maar dit duurt ook alweer een tijdje. Je hebt het allemaal helaas niet in de hand. Er is iemand geweest die een hele mooie kerstboompiek voor ons heeft gemaakt met tijgertje van winnie de pooh. Hij is echt heel bijzonder. We noemde ons mannetje altijd tijgertje omdat hij zo sterk was. Zie heel erg tegen zijn geboortedag op (23 december) en zijn overlijdingsdag (30 december) We missen ons kleine mannetje verschrikkelijk. Melanie,de trotse mama van onze Jesse*
Lieve Melanie Het is logisch dat je je zo rot voelt. Je zal helaas ook geen antwoord krijgen op je vragen. Jullie zijn jullie zoontje verloren en dat is het ergste wat ouders kan overkomen. Helaas mocht het niet zo zijn. Ik hoop dat jullie veel steun bij elkaar kunnen vinden. En Jesse zal zeker over jullie waken en meekijken van boven. Ik wil jullie heel veel sterkte wensen. Mensen vinden vaak (zoals je dat om je heen hoort) dat je na een paar maanden rouwen wel klaar moet zijn, maar ik geloof dat het gemis alleen maar meer wordt in plaats van minder. Ik wil je een hele dikke knuffel geven en hoop dat jullie samen door deze moeilijke dagen heen gaan komen. En hopelijk mogen jullie opnieuw pappa en mamma worden van een tweede kindje.
Lieve melanie . Hier ook een verdrietige mama , mees was gisteren een half jaar oud en is over 3 weken alweer een half jaar niet meer bij ons . Ik kan er niks over zeggen alleen dat het gewoon hartstikke zeer doet ! Jij mag je gewoon klo.. voelen en als je verdriet hebt is dat niet meer dan normaal , t,is gewoon niet eerlijk . En laat je aub niet vertellen wat je wel en/of niet mag met als die moeilijke dagen ( dat doe ik wel ) Doe wat je hart je ingeeft meid , t,is allemaal zwaar genoeg , mail je mee op lieve engeltjes ? Kan je echt fijn je ei kwijt , en je mag gewoon vertellen hoe jeje voelt en we doen ook iets voor elkaar engeltjes , ik vind het echt heel fijn in ieder geval . Hou je taai he ? liefs edith mama van mees* ( als je het goed vind brand ik een kaarsje voor jesse* op 23 december )
Lieve Melanie, Het valt ook echt niet mee! Een jaar is ook echt niet niks! Ik kan me daar nu al druk over maken over haar eerste verjaardag en ind. dag van overlijden. Ik kan je geen tips geven, maar alleen maar mijn medeleven. Het is ind. niet eerlijk dat dit jullie moet overkomen. Vooral niet als je ziet dat er zoveel vrouwen zijn die ''per ongeluk'' zwanger raken en ze het helemaal niet willen. Waarom krijgen zij wel een gezond kindje. Ja ieder zijn les denk ik dan maar, misschien krijgen zij wel rot pubers met veel problemen. Dat je zwangerschap niet gaat zoals je dat wilt dat is natuurlijk ook helemaal niet fijn. Een volgende zwangerschap zou je helpen de leegte te vullen. Wie weet wat het nieuwe jaar voor jullie in petto heeft! Ik ga voor jullie duimen! Liefs,
Lieve Melanie, Jeetje, wat gaat de tijd toch weer hard zeg!! Het is alweer bijna 1 heel jaar geleden.... Ik leef met je mee, zowel rondom het verlies van Jesse en Luuk als met de moeite die het kost om een 2e wondertje te mogen verwelkomen. Ik kan niks zeggen om het verdriet en de pijn te verminderen, maar weet dat ik aan je denk! Dikke knuffel!
Lieve Melanie, Ook ik begrijp je gevoelens heel erg goed. En bij ons is het dan al bijna 3 jaar geleden en wij zijn in de tussentijd zelfs gezegend met een gezond dochtertje. Toch voel ik nog de pijn en het verdriet en dat zullen we voor de rest van ons leven met ons meedragen. Ik heb onlangs een gedichtje geschreven voor mijn dochtertje, ik dacht misschien vind je het wel mooi om te lezen. Heel veel sterkte meis, deze dagen zullen altijd moeilijk zijn! Lieve meis, Een hartje van goud, Een lichaampje zo volmaakt. Wij, wachtend op jou, Zoveel liefde en warmte voor je bewaard. Ik mis je zo ontzettend veel, Met lege handen en een eenzaam hart. Ze zeggen dat tijd alle wonden heelt Maar waar jij had moeten zijn, zit een donker gat. Jij blijft altijd mijn lieve meis, zo bijzonder en klein, Mijn geluk zal altijd met verdriet verbonden zijn. Ik mis je lieve dochter!
Lieve Melanie, Het verdriet zal altijd wel blijven, je leert er tege de tijd wel beter mee omgaan. Alleen de vraag "waarom", dat zal je je altijd blijven afvragen. Het is zo oneerlijk een klein mensje dat te vroeg uit het leven word geplukt. Mijn zoontje zou afgelopen november 8 jaar zijn geworden, en heb het er ook nog steeds moeilijk mee. Er gaat geen dag voorbij dat ik niet aan hem denk. Vooral nu ik weer zwanger ben, en weer van een jongetje, denk ik heel veel aan hem terug. Ik wil jullie heel veel sterkte wensen de komende tijd! *Liefs*
Sterkte meid, alweer bijna een jaar geleden. Weet nog goed toen ik voor het eerst je verhaal las. nogmaals sterkte!
Heel veel sterkte de aankomende weken. Het blijft moeilijk, al die data staan gewoon in je geheugen gegrift. Liefs
Ik ben er stil van! Het lijk me het ergste wat een mens kan meemaken. Een hele dikke knuffel(ook voor de andere mama's die hun kindje verloren zijn!)
Heel veel sterkte. Ik herken het gevoel hoor. Vandaag is het precies een jaar geleden dat we te horen kregen dat Milou niet meer leefde, en ook al heeft ze nooit buiten mijn buik geleefd, en als jullie Jesse moeten vechten. de vragen blijven.
Zit hier nu echt met tranen in mijn ogen omdat ik nog niet op je profielafbeelding had gelet. Jeetje zeg wat moet dat moeilijk zijn voor jou. Hou je sterk he meid. Ik heb er verder geen woorden voor. Liefs Sab
zit hier met tranen in m 'n ogen en een gezond saterk mannetje van 5 maanden op schoot...ik heb ook geen woorden voor het verlies dat jij en de anderen hebben moeten incasseren. ik moet er niet aan denken...na ruim 5 jaar bleek ik ineens zwanger en wij zijn ook heel erg gelukkig dat het gelukt is een kindje op de wereld te zetten, weliswaar een maand te vroeg maar hij heeft het gered! we zijn ons elke dag bewust van het wonder van kindjes, iets wat veel mensen niet beseffen... ik hoop dat jullie het verlies van jullie kindje een plaats kunnen geven ooit, op de een of andere manier...en een eventueel tweede kindje kan het verdriet natuurlijk niet wegnemen maar wel verzachten...ik wens jullie heel veel sterkte en kracht deze dagen en voor de toekomst en veel hoop ook...
Lieve mama van Jesse* Ik kan me heel goed voorstellen dat je tegen die dagen opziet. Ik weet nog niet hoe zo'n eerste dag voelt, maar ik kan er nu al ontzettend tegenop zien. Ik wou dat ik je vraag kon beantwoorden van waarom!!? Draag hem voor altijd in je hart mee.. Heel veel sterkte en ik duim voor jullie dat de leegte snel een beetje opgevuld mag worden door een broertje of zusje voor Jesse*
Heel veel sterkte tijdens deze zo moeilijke maand voor jullie. Dit is het ergste van een mens kan meemaken, ik leef ontzettend met jullie mee...
Zo oneerlijk dat dit mensen moet overkomen. Ik wil jullie heel veel sterkte en kracht wensen in deze moeilijke maand. Ik hoop dat al jullie dromen snel vervuld zullen worden. Liefs