Jeetje meid, wat ongelofelijk heftig! Ik vind het knap dat je er zo goed in staat en ik hoop dat Stijn snel een mooi broertje of zusje mag krijgen!
Wat een heftig verhaal en wat is de wereld soms toch ontzettend gemeen... Vind dat je het heel mooi hebt opgeschreven. Dat jullie lieve Stijn maar snel een broertje of zusje mag krijgen!
ik heb je verhaal met tranen in me ogen gelezen. als eerste natuurlijk gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoontje en gecondolleerd met het verlies. ik vind het heel knap hoe je het hier neer hebt kunnen zetten en wat ben je sterk! heel veel sterkte!
Goh en dan dacht ik dat ik het zwaar had. Jezus wat een verhaal....Heel veel kracht en liefde toegewenst.
pff tjee zeg wat ben jij idd een sterkte mama. maar vooral de lieve mama van Stijn.(ben ook een mama van een stijn) en ja heel raar maar alsnog van harte gefeliciteerd met jullie zoon. en veel sterkte gewenst met het verlies . waarom...?dat zullen jullie veel hebben afgevraagd. het is niet eerlijk. wil jullie heel veel sterkte wensen en hopelijk mag Stijn weer een broertje of zusje krijgen waarover hij kan waken! liefs
vind het zooo knap van je dat je dit hele verhaal hier neerzet wil jullie heel veel sterkte wensen bij dit grote verlies gecondoleerd
Een heftig verhaal. Maar wat kan je het mooi verwoorden! Wat ben jij ontzettend sterk geweest, zo ontzettend knap! Jullie hebben gelukkig een paar mooie uren met jullie mooie mannetje Stijn gehad. Tja en dan hebben jullie nu alleen de mooie foto's en de herinnering. Wat moeilijk moet dat zijn. Heel veel sterkte en hopelijk krijgen jullie snel als jullie er aan toe zijn een mooi gezond brusje voor Stijn. Veel sterkte gewenst!
Lieve Moettie iedere keer bij het lezen van jullie verhaal, kippenvel... Jullie mooie, lieve Stijn*, wat zullen jullie hem missen. Ik vind jullie kanjers. En hoop dat het kamertje snel bewoond zal worden lieverd... Dikke kus
Lieverd Echt kippenvel...zn mooi ventje, zn mooie vlinder.. hopelijk wordt je wens vervuld en mag het kamertje bewoond worden. Dikke knuffel van je forum dinnetje Inkie
Ik lees je verhaal. Zo krachtig en sterk en tegelijk zo intens verdrietig en machteloos. Ik hoop dat jullie de box en het bedje en alle andere spulletjes heel snel weer mogen vullen met een ander kindje... Dat jullie weer een lichtpuntje mogen krijgen om naar uit te kijken. En jullie lieve Stijn, niemand zal hem ooit vergeten! Heel veel sterkte!!
Hey lieverds, heb zojuist weer eens jullie hele verhaal gelezen, ondanks dat ik jullie er regelmatig over spreek. Ik vind jullie beiden zo sterk en zo moedig. Jullie spulletjes worden vast en zeker snel gebruikt door het broertje of zusje van *Stijn. Liefs
Wat een verhaal en wat vreselijk dat jullie dit ook is overkomen. Het klinkt allemaal zo herkenbaar. Wij hebben 25 maart onze dochter verloren. Na 27 weken klopte het hartje ineens niet meer. Ook bij ons is er geen reden gevonden. Een domme pech-gevalletje dus. Je klinkt positief betreffende de toekomst. Ik hoop voor jullie dat er snel een broertje of zusje voor Stijn komt. Liefs Petra, mama van Kyan en Elin*
Hee Lieverd, wat heb je t toch weer mooi opgeschreven...kippevel en even 10keer slikken! Gelukkig reed ik niet op een snelweg Meis, je weet het, het lijkt me zoo vreselijk als je je kindje moet missen,zo een grote leegte die hij achterlaat...je bent echt een supermama hoor! Ik hoop en duim dat er snel een ukkie bij komt! Hele dikke kus Sas
Lieve Moettie of mag ik H. zeggen ? Wat een indruk wekkend verhaal.. Maar ik ken Moettie en Moettie slaat zich er wel doorheen. Moettie moet niks !! En alles op je eigen tempo en hoe jij het wil. Hopelijk mogen jullie snel weer een positieve test in handen hebben. Liefs mij (ik maak mij later wel bekend , weet nog maar net dat ik zwanger ben en wil het nog even *geheim* houden, je leest het wel op hyves )
Jeetje wat enorm heftig en verschrikkelijk! Ik vind het zo enrom knap hoe jullie hiermee zijn omgegaan...denk dat ik allang in een dwangbuis had gemoeten bij wijze van....echt mijn petje af ooit zullen jullie voor altijd samen zijn! Veel liefs en alsnog sterkte, denk dat het nooit over zal gaan het verdriet, maar ik hoop dat op den duur het iig draagzaam is.
Je schrijft zo ontzettend goed, dat de kippenvel niet weggaat! Ik vind het vreselijk voor jullie...Sterkte
Weer tranen hier!! Meid ik vind het nog steeds zo verschrikkelijk dat dit jullie is overkomen... Maar man wat ben je een ongelofelijk sterke meid. Dikke respect voor jullie Dikke kus Ons
jeetje.. de tranen liepen over mijn wangen toen ik het las.. wat een verdriet .... meid sterkte in deze moeilijke tijd.. en mijn duimen draaien dat je maar snel zwanger mag worden en dan 9 maanden erna een mooi levend kindje in je armen mag houden ...