Hoi Meiden, Ik ben zojuist bevallen van een hele mooie dochter. Ze heet Carice Carmen en weegt 3200 gram. Ze is om 19:20 geboren. De bevalling ging heel erg snel. Heb er zo`n 2,5 uur over gedaan. Erg snelle bevalling dus voor de eerste keer. Tamara(beste vriendin) belde de verloskundige omdat de weeen best heftig waren. Dat was om 16:30. Ze zei dat ik ze weg moest puffen en gaf Tamara meer info wat ik moest doen. Ik heb daarna mijn zusje gebeld en die was er rond 17 uur. Ik hield het echt niet meer dus mijn zusje belde nog een keer de vk. Dat was rond 17:30. Verloskundige wilde in eerste instantie niet komen omdat mijn weeen om de 10 min. kwamen. Ze zei tegen mijn zusje dat ze over ongeveer 1,5 uur maar terug moest bellen. Dat zou dus om 19 uur zijn. De weeen waren echt niet meer te houden en ik kreeg echt persdrang. Dus na 20 min. had mijn zusje nog een keer gebeld. Nu zou ze gelijk komen. Toen ze na ongeveer 20 min. hier aankwam(om 18:10) en ging voelen had ik al 8 cm ontsluiting. Om 18:50 braken m`n vliezen. Niet veel later had ik 10 cm ontsluiting en mocht ik gaan persen. En om 19:20 is mijn meisje Carice geboren. Voel me verder goed, maar ga nu wel slapen. Slaap lekker allemaal. Liefs Wendy en Carice
Gefeliciteerd met de geboorte van je kleine meid! Je bent reuze snel met melden hier hoor! haha! Nou, geniet ervan! En slaap lekker saampjes!
Wendy, Van harte meid! En nu genieten van je kleine meisje! Super dat het zo snel is gegaan! Liefs Kari