Ik werd vanochtend wakker en had me toch een stijve nek Ik moet me helemaal omdraaien om achterom te kijken, het doet zooo zeer Weet iemand hier iets op, wil geen pijnstillers ofzo die helpen toch maar voor even
Ik zou er tijgerbalsem of iets dergelijks op smeren. En blijven bewegen, anders wordt het alleen maar erger.
Mijn man heeft van die grote plakpleisters voor me gekocht maar die dingen branden pfffffff Maar ik wil het niet forceren, want als ik beweeg dan doet het nog meer pijn :x
Warme/ hete douche erop, kruik, warme balsems etc... en laat iemand even je nek goed masseren. Is wel veel auw auw, maar als het goed is heb je daar ook wat aan. Succes. Kwebbel
als ie dat goed kan ja.. hihi als de mijn hubbie het doet dan ga ik gelijk door het leven als WC EEND! heb je een bad? lekker een warm bad!
WHAAAAAHAHAHA!!!! Ik heb net zo hard moeten lachen, dat de stratemakers buiten helmaal naar binnen zaten te kijken! HAHAHA
Massages geven kan hij goed hoor dat doet hij ook regelmatig! @ Peetje die wc eend sluit mooi aan bij je avatar-toilet
haha ja idd... hihihi maar meen ik echt hoor.. mijn man kan echt niet masseren pff dan word ik juist stijver.. als ik hem masseer ook hoor hahaha
spiroflor? klinkt als wc eend hahaha gloor.. pff begin melig te worden helpt die spiroflor ook tegen stijve kaken?
wat ik van fysio heb geleerd is: op bed liggen plat en heel ontspannen met je hoofd van links, als je het plafond ziet even rusten, en dan naar rechts. Zo ga je een aantal minuten door, wil niet zeggen dat het helemaal weg is. En je nek goed warm houden