Stijve nek

Discussion in 'Zwangerschap' started by Dienares, Mar 7, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Dienares

Dienares Actief lid

Jul 23, 2008
    255
    0
    0
    Hallo allemaal,

Wie van jullie heeft er ooit een stijve nek gehad. En wat heb je eraan gedaan?
    Heb sinds dinsdagavond enorme pijn in mijn nek die komt en gaat en uitstraalt naar mn hoofd.
    Ben bij de huisarts geweest en die kan niets voor mij doen, moest maar warm houden en warmhoudende zalfjes smeren.
    Het is nu al een paar dagen zo en vermindert niet, zie dit dus niet zitten.

Groet

2. chrystel73

chrystel73 VIP lid

Jan 9, 2009
    6,302
    2,572
    113
    normaal slik ik dan ibobrufen maar dat mag niet tijdens zwangerschap.
    In beweging blijven en het met paracetamol proberen.
    Dit mag je wel gewoon slikken. Beginnen met 2 stuks. Als je pijn wat zakt kun je wat makkelijker bewegen en wordt je nek ook minder stijf.

3. engeltje1977

engeltje1977 Actief lid

Nov 24, 2008
    313
    0
    16
    als het blijft aanhouden zou ik een verwijsbrief voor een fysiotherapeut vragen. Ben vanmorgen ook geweest omdat ik al twee weken rondliep met een enorme stijve nek. Hij heeft me ff gemasseerd en heerlijk gekraakt. Alles zat vast, iets beter nu.

4. Libelle82

Libelle82 VIP lid

Jun 26, 2008
    5,081
    372
    83
    Gezinsbegeleider
    Zeeland
    Ostheopaat hielp bij mij vrij goed. En een goed hoofdkussen!

5. jane1975

jane1975 Lid

Jan 8, 2009
    39
    0
    0
    Ik heb het ook een tijd gehad, stond ermee op en ging ermee naar bed, erg vervelend.
    Ik heb mijn man me laten maseren en inderdaad warm houden. Verder veel drinken en veel verse sappen, dat pept op. Ik zou oppassen met pijnstillers, je weet maar nooit.
    Wat ook goed en lekker is, is een voetmassage (voetreflex), maar fysio etc. bieden vast ook uitkomst.
    Succes

Share This Page