Zwanger en bijna geen symptonen???

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door cate, 14 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cate

cate Actief lid

25 aug 2006
    133
    0
    0
    de haan belgie
    Zijn er hier mensen die zwanger zijn of geweest zijn en die bijna of zelfs geen symptonen hadden!!!??? Laat het dan aub eens weten!! Ben zo benieuwd!!

Groeten Cate

2. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.266
    6.794
    113
    Tot ongeveer 6 weken voelde ik niet veel. Wel voelde ik mijn darmen en het eten smaakte anders.

Ik geloofde ook niet echt dat ik zwanger was.

Nu sinds een dikke week ben ik misselijk en heeeeel erg moe!!! Echt niet leuk. :pale:

Dus het kwam later, en niet in het begin.

3. Babe

Babe Actief lid

20 aug 2006
    191
    0
    0
    Ik had de cylcus voordat ik zwanger werd allerlei kwaaltjes, althans dat dacht ik. De cyclus daarop bleek ik dus wel zwanger te zijn en ik voelde echt helemaal niets. Ik begon pas met een week of 5/6 wat steekjes te voelen onder mijn navel en niet lang daarna werd ik misselijk. Dus je hoeft echt niets te voelen om wel zwanger te zijn.

4. MarionM

MarionM Bekend lid

2 aug 2006
    761
    0
    0
    Breda
    Ik was 15 weken zwanger toen ik er pas achter kwam :oops:
    Ik had wel last van gevoeilige borsten en kreeg een klein buikje, maar ik dacht dat beiden kwam omdat ik weer met de pil was begonnen :rolleyes: :)
    Achteraf bekeken had ik dus wel wat symptomen maar niet zo duidelijk om te beseffen dat ik zwanger was 8)

5. cate

cate Actief lid

25 aug 2006
    133
    0
    0
    de haan belgie
    niemand meer die iets kan vertellen???

6. MissV

MissV Actief lid

14 sep 2006
    149
    1
    0
    Almere
    Hoi Cate,

Ik ben nu 5 weken zwanger en ik heb ook helemaal nergens last van. Het enige is dat ik in m'n onderbuik een soort continue kramp voel. Dit begon al voordat ik overtijd was. Zoals je al leest in de andere reakties zijn er wel meer die niets aparts voelen, dus het hoeft allemaal niets te betekenen.

Dit is m'n 3e zwangerschap, de eerste 2 zijn helaas misgegaan. Toen had ik alleen gespannen borsten en datzelfde buikgevoel en verder ook nergens last van. Deze keer heb ik zelfs geen last van m'n borsten!

Ook ik twijfel wel of dit geen slecht teken is, maar na 2 miskramen ben je natuurlijk toch al behoorlijk onzeker.

Eigenlijk moeten we gewoon blij zijn dat we ons niet beroerd voelen en genieten van de zwangerschap!

7. jingels

jingels VIP lid

8 jul 2006
    7.742
    1
    0
    Ik heb eigenlijk geen klachten tot nu toe, alleen in week 4 liesklachten, en voor de rest niente!

8. victoria

victoria Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.131
    0
    0
    Hoi Cate,

Ik had de eerste weken ook nergens last van en vroeg me af of ik wel echt zwanger was, want naar mijn idee had iedereen overal last van en ik niet.
    Bij zes / zeven weken werd ik misselijk en kreeg ik gevoelige borsten en vanaf ongeveer acht weken werd ik doodmoe. Dus het zal vast nog wel komen.

Groetjes Victoria

9. Het enigste dat ik had in het begin was dat ik na men werk een kleine dodo moest inlassen! Na het verlof had ik soms last van ochtendmisselijk een beetje maar dronk elke morgend een glas melk en heb dit nu vervangen in cola en een tijdje beschuit gegeten smorgens en weg misselijkheid! Nu je kan hieronder zien hoever ik ben merk ik weinig van de zwangerschap enkel dat alles een beetje op het gemak gebeurt maar ik doe nog steeds hetzelfde werk als voor de zwangerschap en het is geen licht werk mag ik wel zeggen!
    Als ik ons kindje savonds niet moest voelen vergat ik dat ik zwanger ben loop zelfs soms de trappen af maar na enkele treden denk ik er weer aan dat ik voorzichtig moet zijn!

Kleine vraag,waarom deze vraag eigenlijk?
    Ik denk dat elke zwangerschap anders is nu ben ik wel enorm actief en merk het savonds aan ons kindje die ook aktief is,denk dat ik het wat overbreng!
    Vandaag op het werk heb ik gezegd dat ik een kindje heb met forsballen,gewoon omdat ze me even naar men voeten gaven omdat ik een palet ophefte!

Groetjes

10. Guinevere

Guinevere Fanatiek lid

25 mei 2006
    1.179
    0
    0
    ik ben nu 11 weken en een beetje en heb vandaag de eerste echo gehad, dit was t bewijs dat t toch echt zo is, want heb geen symptomen voor de rest!!!heb tot nu toe super zwangerschap gehad!!!

11. Sweetpee

Sweetpee Fanatiek lid

22 jun 2006
    1.605
    1
    0
    Leeuwarden
    Ook ik heb eigenlijk nergens last van gehad tot nu toe. Ja wel vreselijk moe geweest, maar dit was maandag over, en last van de hormonen in combi met de moeheid :oops:
    Lichamelijk niet echt last gehad, al is mijn buikje al behoorlijk vin ik! 8)

12. henriet

henriet Actief lid

22 jul 2006
    230
    0
    0
    ermelo
    ik heb bij mijn 2e zwangerschap ook nergens last van gehad,bij mijn 1e wel dus ook nu zat ik te wachten totdat ik moest spugen of flauwvallen maar werkelijk waar 9maanden helemaal niks!ook lekker hoor echt genieten

13. Yoni

Yoni Lid

26 jul 2006
    12
    0
    0
    Ik ben blij te lezen dat ook jullie weinig symptomen hebben. Ik heb ook weinig last, beetje moe alleen, maar dat is te verwaarlozen. Zo'n periode heb ik wel vaker.
    Maar de testen wezen het toch echt uit: zwanger!
    Ik kijk dan ook erg uit naar de eerste echo. Het echte bewijs!

14. mieltje

mieltje Bekend lid

19 jan 2006
    913
    0
    0
    Vanaf 5 weken slechts grote boobies :oops:

15. liesbethLG

17 jul 2006
    62
    0
    0
    Heel af en toe wat krampjes her en der, heel soms gevoelige borsten en kan wel uuuuuuuren slapen!

16. Niet meer actief

Hoi

Ook ik heb weinig symtompen. Af en toe wat pijn in mijn buik en rug en moe.
    Verder is mijn buik en borsten al iets gegroeid. Misschien komt het nog, maar als het zo blijft vind ik het prima hoor! Ik mag dan niet klagen.

Veel liefs Nathasja

17. arina567

arina567 Lid

28 aug 2006
    23
    0
    0
    verzorging
    Deventer
    ik heb ook krampen in de buik,maar verder nergens geen last van!!! Me borsten worden wel groter.Ik zei al tegen de verloskundige ik voel me helemaal niet zwanger!!!!!
    Maar morgen krijgen we een echo en dan kun je echt zien of het zo is

18. Sellie

Sellie Lid

8 mrt 2006
    78
    0
    0
    hallo allemaal,
    veel herkenning, als ik zo jullie berichten lees. Ik heb in het begin van mijn zwangerschap ernstige zorgen lopen maken, want ik voelde echt niets. Geen misselijkheid, niet overgeven, geen darmproblemen, geen veranderingen aan mijn borsten, geen spontane trek in bepaalde etensoorten ofzo etc. Het enige waar ik last van had (en nog steeds heb) was een enorme vermoeidheid.
    Ik heb mij vaak afgevraad of alles wel goed ging, gezien ik vaak zwangeren om mij heen zag die allerlei zwangerschapskwaaltjes hadden.
    Ben nu bijna 29 wkn zwanger en eerlijk gezegd gaat het allemaal gelukkig nog erg goed. Hopen natuurlijk dat dit zo blijft, al zullen de laatste maanden wel zwaar kunnen zijn.. maar goed.. we zien wel..
    Dus dames, heb je weinig of geen kwaatjes probeer er dan lekker van te genieten zou ik zeggen!!

19. jennefer26

jennefer26 Fanatiek lid

2 nov 2005
    1.296
    0
    0
    lelystad
    hoi ik kwam er achter dat ik zwanger was van mijn eerste toen ik 16 weken en 5 dagen was.
    ik heb helemaal nergens last van gehad.
    en had ook geen buikje pas toen ik 24 weken was kreeg ik opeens een buikje.
    mijn eerste 2 testen waren ook negatief en de huisarts hed die gedaan.

jennefer

Deel Deze Pagina