Ik vind het zo moeilijk om te bepalen wanneer je de winterjas bij je kind aan doet. Het is in de ochtend al best koud op de fiets naar school.... Maar overdag is het vaak nog wel te doen met zomerjas. Voor mezelf stel ik de winterjas altijd zo lang mogelijk uit, want ik heb het niet zo snel koud, maar voor mijn dochter ligt dat anders denk ik... Doen jullie hem al aan bij je kind? Of nog even wachten....
Hier dragen ze nog geen winterjas. Beide dragen ze een gewatteerde tussenjas, daaronder lange mouwen. Maar ik breng de kinderen met de auto naar school. Misschien in de ochtend de winterjas aan, in een tas een dunner jasje doen zodat ze die in de middag aan kan? Of een tussenjas met een shawl?
In d ochtend naar school vind ik de winterjas geen overbodige luxe. Maar eind van de ochtend kan de zomerjas wel weer.
hier een softshelljas met teddy erin en een shirt lange mouwen. Voor de jongste(15 maanden) heb ik ook zon jas, alleen hij zit altijd voor op de fiets.. heeft dus wel koude benen... maarja om nu al een maillot oid eronder te doen....
Ik breng mijn zoon naar de psz in een winterjas en als ik hem ophaal neem ik een dik vest mee voor het geval dat. Buitenspelen is in de ochtend en dan is een winterjas wel fijn. Als het echt warm is laten ze hem maar een stukje open. Die kleintjes zijn nog niet continu aan het rennen en spelen eerder rustig in de zandbak of op de grond en aan de grond of op de tegels in het nog best fris. Als ze zichzelf goed warm kunnen houden met rennen had ik een tussenjas meegegeven.
Als je 'sochtends op de fiets zit, snap ik de winterjas wel al. Mijn dochter heeft nu een borgvest aan met een bodywarmer erover. Maar de bodywarmer gaat weer mee terug naar huis, anders is het met buitenspelen weer veel te warm. Haar winterjas doe ik echt nog niet aan ivm het buitenspelen, dan heeft ze het echt veel te warm nog.
Hier een tussenjas; geen zomerjas, geen winterjas, maar dus echt voor de herfst/lente... 's ochtends warm genoeg, 's middags niet té warm.
Ik heb onze jongens vanmorgen wel hun nieuwe winterjas laten aantrekken,hier gaan ze op de fiets,vanmorgen was het echt wel koud en die harde wind maakt t voor t gevoel nog kouder. Ik heb dus zoals elk na en voorjaar de zomerjas en winterjas aan de kapstok hangen want smiddags met buiten spelen kan die zomerjas wel aan,met t zonnetje en krijgen ze t snel warm door t spelen
Deze ochtend was het 7graden hier. Voor op de fiets vond ik dat al een twijfelgeval! Ze heeft nu haar borgvest nog aan. Ik denk dat ik met 5graden of minder toch de winterjas aan doe!
Nee zeker nog geen winterjas hier. Dan moet het wel beneden de 10 graden zijn. Hier beiden een borgvest.
Hier had hij vanmorgen toen we boodschappen gingen doen ook z'n winterjas aan, was 8 graden geloof ik. Nu met het zonnetje is het wel weer wat opgewarmd en krijgt hij vanmiddag denk ik gewoon z'n gewatteerde vest aan.
Hier 's ochtendsvroeg winterjas aan (hond uitlaten). Op schooldagen een vest met daarover een fleecegevoerde windstopper (kunnen ze in de buitenspeelpauze daar kiezen wat toepasselijk is).
Mijn kinderen hebben sinds 2 dagen wel een winterjas aan. Ik was vanmorgen even buiten, nou het was echt wel fris! Ik vind het ook wel lastig omdat het smiddags warmer is maar als ik ze sochtends vroeg weg breng ga ik ze geen kou laten lijden omdat het smiddags lekker is.
Hier nog een tussenjasje aan. Is 's ochtends wel fris, maar in de eerste pauze eigenlijk al niet meer. In de middag aldoor nog een losse jas of zelfs de jas uit, dus een winterjas vind ik daarom nog wat overdreven.
Het is inderdaad een goed idee om haar alleen 's morgens op de fiets een winterjas aan te doen, en voor de rest vd dag een zomerjas.