stijve vingers

Discussion in 'Zwangerschap' started by pamsie, Jan 29, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. pamsie

pamsie VIP lid

Jan 10, 2009
    8,086
    0
    0
    pedagogisch medewerker (kinderopvang)
    lelystad
    hey meiden,

herkent iemand het last hebben van stijve vingers. ik stond vanmorgen op met verkampte/stijve vingers aan 1 hand. maar dit is de hele dag zo gebleven. me vingers zien er niet anders uit dan normaal.
    alvast bedankt

2. Rosado

Rosado Niet meer actief

Heb je ook last van tintelingen in je hand en vingers? Dat zou namelijk kunnen duiden op het Carpaal Tunnel Syndroom.

3. pamsie

pamsie VIP lid

Jan 10, 2009
    8,086
    0
    0
    lelystad
    nee dat heb ik niet :S

4. natascha25

natascha25 Bekend lid

Nov 1, 2005
    732
    0
    0
    komt door dat je vocht vast houdt. Ik heb er ook erge last van. Je doet er niets tegen. Ja bewegen helpt en veel water drinken zodat je vocht af gaat drijven. Meestal verdwijnt het na de zwangerschap vanzelf. Ik heb ooklast van stijve gewrichten in mijn hele lichaam zeker als ik even in de zelfde houding heb gezeten.

Dus bewegen en veel drinken.

Gr. natas

5. pamsie

pamsie VIP lid

Jan 10, 2009
    8,086
    0
    0
    lelystad
    thanks voor de tips! hoop dat het helpt.

groetjes

6. red88

red88 VIP lid

Dec 3, 2008
    13,137
    0
    0
    Ik heb 't ook in 1 hand, alleen als ik wakker word en trekt later weg. Volgens mij is het gewoon vocht. 'k Hou verder nl. ook aardig vocht vast.

7. Peentje

Peentje Actief lid

Jan 29, 2009
    302
    0
    0
    Brabant
    Ik heb na de bevalling van Niels heel erg last gehad van stijve vingers. Ik was zelfs even bang voor reuma. Ik had ook geen gekke knobbels ofzo en in de loop van de ochtend trok het weg. Na een week of 3 was het volledig verdwenen.

Share This Page