heb hier nog een foto mag ik vragen wat je er vaag aan vind? foto is binnen de tijd genomen en streepje stond er bijna gelijk, alleen heb ik nu ineens wat bloedverlies dus ben bang dat het niet goed zit!
Dat zal wel aan mij liggen surry, maargoed er is een tweede streepje te zien dus gefeliciteerd en ik hoop dat het gewoon een innestelbloedinkje is. xxx Joyce
surry, mijn test was vager en ik ben echt zwanger. KV gaf bij mij een veel duidelijkere streep dan zw en kids. Misschien nog even doen, en ik duim dan t een innesteling is.
Zie toch echt een tweede streepje. Balen van het bloed, maar inderdaad hopelijk een innestelingsbloeding.
Ik zie toch ook echt zonder er moeite voor te moeten doen een 2 e streepje meis. Ik kan me voorstellen dat je je zorgen maakt over het bloedverlies, maar het hoeft niets te betekenen meis, dus ik hoop voor je dat het snel stopt. Hoe ver zit je in je cyclus?
mijn cyclus ligt totaal overhoop dus eigenlijk geen idee ben 3 aug ongi geweest en heb 12 aug een kleine bloeding gehad(waarschijnlijk mijn ei)dus zou dan nu 2 dagen voor mijn nod zitten geloof ik en vorige maand was ie 22 vandaar mijn test vandaag en omdat ik al een week misselijk ben en gevoeligere borsten.....
Wat vervelend dat je cyclus zo overhoop ligt zeg. Hopelijk hoef je je er niet meer druk over te maken de komende 9 maanden Ik heb nog nooit een innestelingsbloeding gehad, dus ik kan het je niet vertellen. Heb je nog een andere test gedaan behalve deze?
nee geen ander merk misschien morgen maar is even naar de drogist!heb wel in de loop van de middag nog eenzelfde test gedaan met hetzelfde resultaat, wacht nu maar even tot morgen hoe het bloedverlies loopt het gekke is alleen ik heb geen menstruatiepijn en ben nog steeds misselijk en mijn borsten zijn nog steeds gevoelig
Ik zie twee strepen! Een inestelingsbloeding is vaak niet meer dan een beetje rood/roze bloed, niet te vergelijken met je menstruatie. Ik zou over een dag of 2 nog eens een testje doen!
ik zie ook een tweede streepje een innestelingsbloedinkje kan een klein beetje bloed zijn bij het afvegen... of wat op je broekje achter laten je mag er absoluut geen buikkrampen bij krijgen... ik zou zeggen doe nog een testje meis ik wens je succes en duimen draaien voor je
spannend meid , heb zelfook nooit een innestelingsbloeding gehad dus weet het verschil niet .................