Ik hoop toch ontzettend voor je dat het toch goed zit meis...er is geen goed antwoord op de vraag waarom meid....Ik duim voor je dat het toch goed zit en wens je heel veel sterkte vandaag. Bah wat een onzekerheid meid
moest van man net nog een doos testen halen.... weer getest. streep is hetzelfde. af en toe wel ongipijn maar geen rose meer sinds 11 uur. maar durf echt niet te hopen
meid kan van de innesteling zijn hoor...mischien krijg je nu nog wat bruinverlies...is oud bloed Ik heb dit bij alletwee de zwschappen gehad...
Ik hoop echt voor je dat het goed is. Ik heb bij beide zwangerschappen erg veel bloed verloren en met name in het begin. Bij de 2e zwangerschap had ik zelfs de 1e 3 dgn verlies van kleine stolsels en kijk mijn banner Ik duim voor je!
hoe gaat het nu met je? ik hoop dat het positief blijft en dat je morgen toch een duidelijkere test in handen hebt. idd kan het natuurlijk van een innesteling zijn. ik duim voor je ik denk ook zwanger te zijn en ben ook misselijk enzo volgens mij is dat niet verkeerd hoor!
lief dat jullie zo meeleven. dat wachten is zo zenuwslopend. heb vanaf vanmorgen geen enkel rose meer waargenomen. maar vorige keer was dat ook. zondags wat, maandag weer niks en toen dinsdags weer dus durf echt niet te hopen. normaal als ik ong wordt is het gewoon ineens pats boem en zet door zeg maar. testen zijn helemaal exact hetzelfde. gister en vandaag maandag maar weer kijken. pffffffff ellende
spannend hoor, maar wel goed dat je nu niet ongesteld bent en dat je geen bloed meer hebt verloren. Ik heb vanmorgen getest en denk een heel licht streepje te zien, te licht voor een foto helaas. ik had eind van de middag ook getest en die was wit. Dus weet ik ook dat je echt niet op elke kv test een streepje ziet. blijft spannend nog. als ik van 28 dagen uitga heb ik vandaag of morgen mijn nod. ik heb net een topic geopend over testen.
tot nu toen geen rose meer. vandaag test ik niet. morgen weer en hoop zo dat ie feller is. ben zooo nerveus
Pfff wat een spanning en onzekerheid meid. Ik kan me voorstellen dat je niet durft te hopen dat het goed gaat, maar gelukkig geen roze verlies meer, dat is een lichtpuntje. Ik duim voor je dat het goed gaat meid!
nog steeds geen rose!!! en geen ongipijn............maar durf niet te testen morgen. zo bang dat het streepje nog zo licht weer is