Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, Plurkie! Je bent zwanger!!!!! Van harte gefeliciteerd met dit wonder, en geniet ervan. Eind april ergens uitgerekend?
en iedereen bedankt weer! uitgerekend op 9 april. ben zelf op 12 april jarig dus wie weet plurk was anderhalve week te vroeg. dus of ik pers op mn verjaardag of lig in het kraambed!!! hahaha of wie weet loop ik wel 2 weken overtijd hahaha ga er iig zeer van genieten. veel bewuster denk ik
Gefeliciteerd Plurkie (andere Avatar gekregen??) Geniet van je zwangerschap, het gaat zo snel! @Ellen... Hoe is het bij jou?
nog weinig duidelijkheid. ik ga over een paar dagen weer testen als ik niet ongetseld ben geworden. ik had een kv test maar volgens mij was die niet goed. er zat een gat in de controlestreep. wilde ik nieuwe halen waren ze op. ws donderdag weer in de winkel. dus of dan of vrijdag een testje wagen. ik hou nog hoop zolang ik niet ongesteld word. dank je wel dat je ernaar vraagt
Zooooooo meid, je zp-vriendinnetje is weer back in town dus hier ook nog eens: GEFELICITEEEEERD Heb je topic even opgezocht want ik moet natuurlijk wel even alles bijlezen van een maand hahaha.