stil blijven liggen versus klaarkomen na klussen

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door merelfox, 5 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dubbeltje

    Dubbeltje VIP lid

    2 jun 2014
    6.008
    19
    38
    ja, klaarkomen na je man is absoluut bewezen goed! Zo wordt het sperma dieper in de baarmoedermond gezogen! Ik ben nu 3 keer zwanger geraakt in de ronde dat ik na mijn man klaarkwam! Ik deed dan weliswaar wel aan randjefietsen en dat vergroot de kans op zwangerschap.

    Randje fietsen » Jillxox | voor zwangeren en ouders
     
  2. pafwaf

    pafwaf Lid

    22 sep 2014
    62
    0
    0
    meulebeke
    mijn eerste twee zwangerschappen niet klaargekomen gewoon half uurtje blijven liggen met mijn benen opgetrokken, nu ben ik opnieuw zwanger, en ook nu niet klaargekomen, van die miljoenen zaadcelletjes zijn uiteindelijk nog maar zo een 200 die tot bij eicel geraken, nu had ik gewoon niet verwacht zwanger te zijn twas twee dagen voor de eisprong, en manlief stikmoe om het te doen op de dag van de eisprong, maar ja ge ziet wel heb evengoed prijs
     
  3. merelfox

    merelfox Actief lid

    4 dec 2013
    445
    0
    0
    ik denk dat het gros van de vrouwen niet klaarkomt door de sex maar meer door wat je zelf met je handen uitvoert. en dat is ook de bedoeling :)
     
  4. Skyangel

    Skyangel Bekend lid

    20 nov 2013
    782
    99
    28
    Hier wel hoor,mits man goed zn werk doet:p:p
    Hier ook de ronde na klaarkomen zwanger geworden.
     
  5. Drieka

    Drieka Niet meer actief

    Eerlijk gezegd heb ik niet gedaan aan randjesfietsen of klaarkomen na de seks.

    Gewoon paar minuutjes blijven liggen na de daad en dat was alles :D
     
  6. Fee89

    Fee89 Fanatiek lid

    23 aug 2013
    2.349
    808
    113
    Gent
    Hier ook gewoon blijven liggen/gaan slapen en ging ook :)
     
  7. merelfox

    merelfox Actief lid

    4 dec 2013
    445
    0
    0
    Ik zie dat je sinds vandaag weet dat het een jonge word, gefeliciteerd!!
     
  8. godblessed

    godblessed Bekend lid

    11 mei 2014
    741
    0
    0
    studeren
    Gelderland
    Hier zijn laatste 2 keren niet geplannend geweest maar bij mijn oudste was het zo klaarkomen zelf na me ex en erna inslaap gevallen was kapot..en die keren erna was ook zelf klaar komen en stil liggen erna even en toen toch gaan douchen sta meestal nooit gelijk op tril nog na om het een beetje onbeschoft te verwoorden en dan is gelijk douchen niet fijn..Ik denk orgasme zelf erna hebben wel helpt al zijn de meningen verdeeld sommige zeggen eerst jij dan hij en dan andere zeggen het juist weer omgedraaid
     
  9. LMI

    LMI Bekend lid

    21 jan 2014
    655
    54
    28
    Vrouw
    Idem.

    O ja, en vooral gewoon lekker genieten samen.
     
  10. Springday

    Springday Fanatiek lid

    20 mei 2014
    1.409
    0
    36
    Wat een onzin allemaal. Je hoeft niet stil te blijven liggen, je hoeft ook niet per se na je man klaar te komen, of op je kop te gaan staan. Gewoon genieten van elkaar en doen waar je zin in hebt ;)
     
  11. ukkie1985

    ukkie1985 VIP lid

    27 mrt 2012
    6.134
    0
    0
    na je man klaarkomen en dan eventjes blijven liggen (hier met de benen in de lucht ;))
     
  12. Suzanne87

    Suzanne87 Actief lid

    10 sep 2014
    116
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ga voort met mn kont de lucht in liggen effetjes een minuutje of 2/3 hahaha! en werkt wel, komt véél minder terug.. heb over enkele dagen mijn eisprong (als 't goed is) dus effe flink aan de gang nu..!
    Zou natuurlijk gaaf zijn als 1e cryo terugplaatsing niet nodig is omdat ik natuurlijk zwanger ben geworden..
     
  13. sweetbabygirl

    sweetbabygirl Actief lid

    12 dec 2013
    262
    0
    0
    NULL
    NULL
    Stil blijven liggen geeft geen verschil hoor, de zaadjes die mogelijk je eicel kunnen halen zijn er dan toch al voor gegaan om het zo maar te zeggen. Dat je blijft liggen (met je benen in de lucht) voegt verder niks toe, je wordt er niet sneller zwanger van.
     
  14. Jla80

    Jla80 Bekend lid

    28 feb 2014
    780
    0
    16
    Belangrijkste is genieten. Ik sluit me aan bij reactie van sweetbabygirl en Springday!

    De maanden dat we gefocust op zwanger worden sex hebben gehad, was het niet gelukt. De keren dat we gewoon lekker van mekaar hebben genoten, werd ik zwanger.
     
  15. Annemarieke

    Annemarieke Actief lid

    6 okt 2014
    219
    0
    0
    NULL
    NULL
    Inderdaad gewoon van elkaar genieten en doen wat je zelf wil doen en niet omdat je denkt dat het moet.
    Ik ben al 2 keer zwanger geweest, zonder zelf klaar te komen en ik ben ook niet blijven liggen. Ik ga zelfs vrij snel naar het toilet.
    Als je partner klaarkomt, schiet zijn sperma echt al diep genoeg hoor.
    En dan geluk hebben op de juiste moment.
    De rest zijn fabeltjes.
     

Deel Deze Pagina