Ik heb wel een bijzonder verhaal Een man met wie ik jaren geleden kort heb gedate, die ik sindsdien niet meer heb gezien of gesproken... appte me opeens met de vraag of ik zin had om een weekendje weg te gaan met hem. Let wel, ik heb ondertussen allang een andere relatie Dus ik stuurde hem terug dat ik er geen interesse in had. Daar heeft hij niet op gereageerd. Stuurt hij vandaag uit het niets, zonder enige verdere uitleg een vacature door die hij wel wat voor mij vindt De vacature is niet eens in mijn vakgebied Iemand nog een briljante reactie in de petto? Verder is mijn leven ook tam en saai.
Haha ja daarom ben ik er niet zo vaak. Voel me altijd heel kinderachtig in vergelijking met de meeste leden en dan ben ik 38
Leuke profielfoto Dat gaat vast verwarring opleveren. Als we nou even ons best doen, levert dat misschien een relletje op
Ik las dit een tijd geleden! Deze verhalen zijn verslavend om te lezen. https://www.vriendin.nl/persoonlijke-verhalen/angela-52-ik-betrapte-mijn-man-met-de-buurvrouw/
Nou he, het viel mij ook al op dat het hier zo doods is. Heeft er niemand een sappig verhaal, roddel of bekentenis? Anders begin ik wel, als Feyenoorder zijnde schaamde ik mijzelf vanavond voor sommige supporters. Leuk detail voor degene hier die mij kennen, mijn dochter speelt trouwens niet bij Feyenoord maar bij een andere club. Oh en vanmiddag waren de kinderen zo irritant dat ik de neiging kreeg om met een glas wijn buiten in het zonnetje te zitten met een stel oordopjes in. Beetje jammer dat ik aan het werk was, dus heb mijzelf maar ingehouden.
Ja maar ja ik ken die viva dames allemaal niet. Kost me eerst jaren van mn leven om die weer te leren kennen. Heel eerlijk, ik hou vooral van felle discussies. Ik vond de coronatijd wat dat betreft wel lekker. Mensen met hele bijzondere overtuigingen en principes, dat vind ik boeiend. Niet zozeer mensen die een puinhoop maken van hun relaties.
Dat snap ik wel. De coronatijd was niet verkeerd maar soms ook eenzaam. Ik ben heel erg slecht in discussies voeren. Dit mede omdat ik fel ben, dit vat men vaak verkeerd op. Daarnaast geef ik mijn eerlijke mening en heb ik moeite met het inpakken van de boodschap. Hierdoor heb ik vaak snel ruzie of een discussie Ik hoop voor jou dat er snel een boeiend topic komt!
Wie opent er ff een vreemdgaan topic? Of een topic over je vagina weer strak te laten knutselen na de bevalling? Of een topic over je kind van 8 nog borstvoeding te laten drinken? Of een topic om je strafblad te gaan bespreken? Of een topic over dat het achterlijk is om te werken als vrouw zijnde? Of juist over dat het achterlijk is om juist niet te werken als vrouw zijnde? Wacht ff, niet te snel hé. Ik moet wel ff de tijd kunnen nemen om een zak mais in de magnetron te stoppen
Ja, wat goed dat jouw man ook actief meedenkt om dit forum te vullen met sappige verhalen . Dan moet hij straks maar even langs gaan bij haar en om een kopje suiker vragen. Vervolgens wachten wij geduldig tot er hier een topic wordt geopend door iemand die vreemd is gegaan met de buurman en nu zwanger is ofzo .
Of oorbellen bij babies Moest ik net aan denken toen een baby jongetje hier net was met 1 oorbel. Zo'n klein diamentje-achtig gevalletje. Sjonge, zo niet mijn ding.
En dat @Oilell dan in de bosjes gaat liggen en ons van minuut tot minuut een update geeft. Ik stem voor vrijdag avond! Kan je man dan?
Ik heb even mijn best gedaan voor je in het 'waar valt je mond van open' topic Maar ben er wel weer klaar mee nu
Nou, mijn man ziet inmiddels door de buurvrouwen het bos niet meer. Morgen is hij met 5 buurvrouwen op stap, want hij heeft papa dag. Dan wordt hij uitgenodigd, omdat ik moet werken. Dus keus genoeg. Hij vroeg of ik het niet erg zou vind als het dan niet de directe buurvrouw gaat worden, maar hij voor de overbuurvrouw gaat. Snap dat dat voor hem (en jullie) leuker is. De overbuurvrouw is hoog blond, 15 jaar jonger, loopt op hoge hakken en in korte rokjes. Maar ik heb gezegd dat het de buurvrouw is, of anders niet. Die is 76 en heeft net een nieuwe heup. Dus hij blijft vrijdag thuis heeft ie net besloten