Laatste weken weer veilige seks?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Lumiere, 5 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lumiere

Lumiere Fanatiek lid

11 dec 2012
    3.622
    593
    113
    doktersassistente
    Brabant
    Ik vraag me af of iemand ook iets heeft gehoord van de Vlk over het advies om in de laatste weken weer met condoom te vrijen. Mijn nichtje kreeg dit advies namelijk, omdat er in de laatste weken al hele kleine scheurtjes in de vliezen kunnen zitten waardoor er infectiegevaar kan komen. Zij heeft wel met 31 een lichte bloeding gehad nadat haar oudste per ongeluk hard in haar buik trapte. Misschien dat daarom bij haar het risico groter is?
    Ik had hier nog nooit van gehoord. Wij doen het nog gewoon zonder...ik vind het een beetje gênant om aan mijn Vlk te vragen eigenlijk, daarom post ik het hier. Iemand ook dit advies gekregen?

2. Winddanser

Winddanser Fanatiek lid

2 mrt 2013
    3.295
    0
    0
    NULL
    NULL
    Alleen t advies gekregen om t met condooms te doen na het breken van de vliezen, verder niet.

3. Lumiere

Lumiere Fanatiek lid

11 dec 2012
    3.622
    593
    113
    doktersassistente
    Brabant
    Ja, dat had ik inderdaad ook zo begrepen. Bij mijn weten heb ik de hele zwangerschap nog niets" verloren" wat ook maar enigszins op vruchtwater of bloed lijkt...

4. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Nou dan kan je overal wel rekening mee gaan houden dus hier gewoon zonder.

5. InLove

InLove Fanatiek lid

11 dec 2009
    3.707
    0
    0
    Nooit van gehoord, dus ook nooit gedaan.
    (Of t moet idd een medische reden zijn ofzo )

6. Minerva

Minerva Niet meer actief

Pppffff!!! Na het breken van de vliezen nog seksen? :$ Bij mij begonnen binnen een uur na het breken de weeën al..... daar had ik dus een portie geen zin aan :p

Zijn er echt mensen die daarna nog seks hebben dan?! Maar goed, terug naar de vraag in de OP: nee, wij hebben dat advies niet gekregen. Er is ons wel expliciet gezegd om daarna niet meer in bad te gaan, maar ik mocht nog wel douchen (gelukkig!). Meer niet.

7. Winddanser

Winddanser Fanatiek lid

2 mrt 2013
    3.295
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha nou er zijn geloof ik wel mensen die daarna nog sex hebben, een orgasme kan weeën opwekken door t samen trekken van je baarmoeder. Heb ik me laten vertellen;)

8. Minerva

Minerva Niet meer actief

Nou, ik geloof niet dat ik mijn vent daarvoor had kunnen porren ;) Bovendien hielp het ook niet echt dat er steeds weer vocht uitgulpte, dus al met al was het niet echt een romantische setting hier :p

9. MysteriousG

MysteriousG Niet meer actief

Hahaha lijkt mij ook echt onmogelijk hoor! Volgens mij is dat echt t laatste waar ik aan zou denken op dat moment :D

10. Schilderijtje

Schilderijtje Niet meer actief

het enigste wat ik weet is dat sperma ween kan opwekken. er zit een stofje in wat ook gebruikt word om vrouwen in te leiden. ( de gel )
    over infectie gevaar zou kunnen als je al een klein beetje ontsluiting hebt . ik moet eerlijk zeggen dat mijn libido ver beneden pijl was en alls veellste pijnlijk was om gemeenschap te hebben.

11. Kletskoek

Kletskoek VIP lid

7 jan 2013
    5.719
    477
    83
    Nooit van gehoord. Wij genieten er nog even van dat we kunnen sexen zonder voorbehoedsmiddelen!

12. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Nog nooit van gehoord!!;)

Deel Deze Pagina