Ik ga zo om half 4 een tattoo laten zetten. Wat ik wil is al heel lang besloten, alleen het lukt me maar niet om de juiste letters te vinden. Wat ik wil Aan de linkerkant van mijn rechter arm wil ik op mijn pols een tattoo van de naam van mijn zoontje (Max) Het moet niet al te groot en in mooie sierletters... Ik wil het liefst boven of onder nog een klein hartje of sterretje. Iemand een voorbeeld tattoo of zo'n soort tattoo die een foto wil posten? Alvast bedankt! Ik ben al wel zenuwachtig zeg! #spannend
ik zou het gewoon bij die tattooshop voor leggen. meestal kunnen die mensen heel mooi tekenen en zetten ze zo binnen 3 minuten een mooie sierletter voor je op papier. plus dat sterretje of wat je ook wilt!
Zou dan eerder voor een hartje gaan aangezien je een sterretje vaak ziet als symbool van een overleden kindje. Verder idd de tattooshop ontwerp laten maken die weten precies wat mooi is!
Euuhhh.... Waarom heb je dan al een afspraak gemaakt om hem te laten zetten. Terwijl je nog niet eens weet wat je wilt?
Heb er zelf 1 op mijn hart. Gewoon hun naam in standaard letterschrift (niet times new roman maar iets met een a vooraan). En naast nr1 een sterretje en nr 2 een hartje (van windows icoontjes). Gewoon in Words gevonden
Hey, Ik heb deze tattoo op mijn wijsvinger staan, naam van ons zoontje.. Ik heb nog wel een tattoo op mijn pols maar daar heb ik geen foto van.. Leuk en spannend..!!
Als het een goede shop is kunnen ze de letters zelf mooi tekenen. Daarom moet je een shop altijd kiezen op basis van hun portfolio. Er zitten ook een hele hoop slechte tussen.
ja je hebt zeker veel slechten, helaas! ik zou even vragen naar voorbeelden die hun zelf gezet hebben. misschien hebben ze facebook of foto's daar? Jammer dat je er nu pas achter komt, je twijfelt nog al over hoe je het wil hebben. Dit is wel iets wat blijft :S maarja succes!
Ik zou ze het probleem voorleggen kijken wat ze kunnen tekenen voor je en alleen nu laten zetten als het je 100 procent zeker bevalt. Anders zou ik het uitstellen. Krijg je anders nog spijt van je tattoo. Succes!
Ik had een tattoo uitgezocht maar werd toch anders, hij kwam met goeie ideeën en heb daar op de computer het lettertype uitgezocht....succes, je bent er inmiddels al.
Ik wist heel goed wat ik wil, maar ik kon maar niet een mooi lettertype vinden en zocht wat extra inspiratie. Maar het is gelukt hoor. Met hulp van de tattoo shop en mijn eigen idee is dit de tattoo geworden. Iets groter als ik in eerste instantie had bedacht, maar ik ben er zo blij mee! Hier een foto van het resultaat. Niet de beste foto en nog erg rood, maar wel een idee van hoe het is geworden!
Ik vind het persoonlijk een hoog Disney gehalte en wel heel erg groot/dik. Hoop idd dat de A open blijft staan. Want die open ruimte is wel klein. Wel dapper, deed het zeer? Ik wil het al sinds dat de jongste geboren is maar ik durf niet ...
Ja dat hoop ik ook voor ts, zwart werkt altijd na en kan idd dicht gaan zitten nu. Ik heb ook de namen van mijn kindjes
Oei.. Met zulke dikke letters had ik bij de A geen risico genomen en voor een grotere opening gekozen.. Het lijkt ook wat 'bibberig' gezet, bij de X en het hartje.. Ik zeg altijd tegen mezelf dat ik minstens een half jaar na moet denken over het ontwerp. Het ontwerp wat dan dus ook al echt af is. Als ik het na een half jaar nog steeds wil, doe ik het.. Weten wat je wilt maar niet in welk lettertype, en dan op dezelfde dag even besluiten.. Ik vind het heel link, eerlijk gezegd..