Zometeen tattoo zetten (maar nog hulp nodig)

Discussie in 'De lounge' gestart door MamavanMJ, 3 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamavanMJ

MamavanMJ Niet meer actief

Ik ga zo om half 4 een tattoo laten zetten. Wat ik wil is al heel lang besloten, alleen het lukt me maar niet om de juiste letters te vinden. Wat ik wil

Aan de linkerkant van mijn rechter arm wil ik op mijn pols een tattoo van de naam van mijn zoontje (Max) Het moet niet al te groot en in mooie sierletters... Ik wil het liefst boven of onder nog een klein hartje of sterretje. Iemand een voorbeeld tattoo of zo'n soort tattoo die een foto wil posten?

Alvast bedankt!

Ik ben al wel zenuwachtig zeg! #spannend

2. cherryl

cherryl Fanatiek lid

27 jan 2009
    2.923
    0
    0
    ik zou het gewoon bij die tattooshop voor leggen.
    meestal kunnen die mensen heel mooi tekenen en zetten ze zo binnen 3 minuten een mooie sierletter voor je op papier. plus dat sterretje of wat je ook wilt!

3. cvm1985

cvm1985 Fanatiek lid

2 aug 2010
    3.692
    32
    48
    Zou dan eerder voor een hartje gaan aangezien je een sterretje vaak ziet als symbool van een overleden kindje. Verder idd de tattooshop ontwerp laten maken die weten precies wat mooi is!

4. Gerdatje

Gerdatje Fanatiek lid

27 apr 2012
    1.920
    0
    0
    100% Mama
    Achterhoek
    Euuhhh.... Waarom heb je dan al een afspraak gemaakt om hem te laten zetten. Terwijl je nog niet eens weet wat je wilt?

5. heleentje80

heleentje80 Fanatiek lid

30 dec 2006
    2.296
    28
    48
    Gent
    Heb er zelf 1 op mijn hart.
    Gewoon hun naam in standaard letterschrift (niet times new roman maar iets met een a vooraan). En naast nr1 een sterretje en nr 2 een hartje (van windows icoontjes).
    Gewoon in Words gevonden

6. ch11

ch11 Bekend lid

19 apr 2011
    928
    0
    0
    Studie recherche
    Hey,

Ik heb deze tattoo op mijn wijsvinger staan, naam van ons zoontje..
    Ik heb nog wel een tattoo op mijn pols maar daar heb ik geen foto van..

Leuk en spannend..!!

Bijgevoegde bestanden:

7. novaa

novaa Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.286
    0
    36
    Als het een goede shop is kunnen ze de letters zelf mooi tekenen. Daarom moet je een shop altijd kiezen op basis van hun portfolio. Er zitten ook een hele hoop slechte tussen.

8. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    ja je hebt zeker veel slechten, helaas!

ik zou even vragen naar voorbeelden die hun zelf gezet hebben.
    misschien hebben ze facebook of foto's daar?
    Jammer dat je er nu pas achter komt, je twijfelt nog al over hoe je het wil hebben. Dit is wel iets wat blijft :S
    maarja succes!

9. Aloha

Aloha Fanatiek lid

29 dec 2010
    4.229
    2
    38
    Gelderland
    als jij nog niet weet wat je wilt moet je niet gaan.

10. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Ik zou ze het probleem voorleggen kijken wat ze kunnen tekenen voor je en alleen nu laten zetten als het je 100 procent zeker bevalt. Anders zou ik het uitstellen. Krijg je anders nog spijt van je tattoo.

Succes!

11. MMarianne

MMarianne Niet meer actief

Ik had een tattoo uitgezocht maar werd toch anders, hij kwam met goeie ideeën en heb daar op de computer het lettertype uitgezocht....succes, je bent er inmiddels al.

12. juf Mariska

juf Mariska Fanatiek lid

15 dec 2008
    1.200
    0
    36
    Foto van het resultaat!!! Ben benieuwd wat het geworden is ...

13. masami

masami Fanatiek lid

27 jul 2011
    4.248
    802
    113
    Vrouw
  14. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    dat vroeg ik me idd ook gelijk af

15. MamavanMJ

MamavanMJ Niet meer actief

Ik wist heel goed wat ik wil, maar ik kon maar niet een mooi lettertype vinden en zocht wat extra inspiratie. Maar het is gelukt hoor. Met hulp van de tattoo shop en mijn eigen idee is dit de tattoo geworden. Iets groter als ik in eerste instantie had bedacht, maar ik ben er zo blij mee! Hier een foto van het resultaat. Niet de beste foto en nog erg rood, maar wel een idee van hoe het is geworden!

16. noid

noid Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.245
    0
    36
    Tilburg
    Leuk hoor!

17. RosaLynn

RosaLynn Fanatiek lid

5 mrt 2011
    1.791
    0
    36
    leuk! hoop alleen wel dat die A mooi open blijft staan!
    ik heb ook de namen van mn kindjes:D

18. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Ik vind het persoonlijk een hoog Disney gehalte en wel heel erg groot/dik. Hoop idd dat de A open blijft staan. Want die open ruimte is wel klein.

Wel dapper, deed het zeer? Ik wil het al sinds dat de jongste geboren is maar ik durf niet ... :(

19. masami

masami Fanatiek lid

27 jul 2011
    4.248
    802
    113
    Vrouw
    Ja dat hoop ik ook voor ts, zwart werkt altijd na en kan idd dicht gaan zitten nu.
    Ik heb ook de namen van mijn kindjes :D

20. DNJ

DNJ Actief lid

21 okt 2012
    336
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oei.. Met zulke dikke letters had ik bij de A geen risico genomen en voor een grotere opening gekozen.. Het lijkt ook wat 'bibberig' gezet, bij de X en het hartje..

Ik zeg altijd tegen mezelf dat ik minstens een half jaar na moet denken over het ontwerp. Het ontwerp wat dan dus ook al echt af is. Als ik het na een half jaar nog steeds wil, doe ik het.. Weten wat je wilt maar niet in welk lettertype, en dan op dezelfde dag even besluiten.. Ik vind het heel link, eerlijk gezegd..

Deel Deze Pagina