Meisje (17) baart drieling door medicijnen - Buitenland | Het laatste buitenlandse nieuws leest u op Telegraaf.nl [buitenland] Hmmm, beetje apart verhaal.... Dus als je de pil slikt en verkoudheidsmedicijnen gebruikt, moet je oppassen dat je niet zwanger raakt van een drieling.
Grappige conclusie. Nee als je medicijnen slikt naast de pil moet je goed kijken of deze de betrouwbaarheid van de pil niet beinvloeden. Anders heb je kans om zwanger te raken als je seks hebt, Dat het er drie worden is een extraatje
Best een mooi verhaal, De kindjes komen wel goed terecht denk ik bij mama en oma. De vader kan idd beter wegblijven na zijn reactie. Ik denk dat het ook een kindje had kunnen zijn,en niet door de medicatie 3 kindjes zijn geworden het zal wel in de familie zitten meerlingen. Groetjes cis
vriendje ontmoet van een chat dienst.zal ze niet al te lang kennen dus wel zwaar lijkt me een 17 jarige met een 3 ling zonder vader! erg lief van haar oma voor samen voor de 3 ling te zorgen!
Groot respect voor de oma!! Wat een belachelijk titel: Meisje baart drieling DOOR medicijnen, gih, ik dacht toch altijd dat er sperma nodig is, en dat je vervolgens zwanger raakt en dan pas kind(eren) baart.... en wat heeft het aantal kindjes met die medicijn te maken is me ook een raadsel
Wouw, echt respect voor dit meisje, lees het artikel met tranen in mijn ogen! Zo zie je maar weer dat er in de meeste gevallen best mogelijkheden zijn om je kindjes groot te brengen, zelfs als het er 3 zijn! Heel dapper dat ze de sprong gewaagd heeft, heb er alle vertrouwen in dat ze het met haar oma helemaal gaat redden.
ik vind het heel knap dat ze ervoor gaat met hulp van oma moet er alleen niet aan denken wat er gebeurd als oma weg valt..
Knap ze ervoor gaat! En wat een super oma heeft ze, en ze redden het ook wel zonder de vader van de kinderen
Ze heeft wel een super moeder zeg! Zijn er niet veel die er zo op reageren. En zo zie je maar dat goeie voorlichting heel belangrijk is.