Hebben jullie deze al aangekondigd in het geboortekaartje ? Als in een.bijlage.. En hoe pak je dat dan aan ? Kijk eerst week wat bezoek ala, maar wil.dat de rest pas na een paar weken komf.. Dit ivm bestellen.geboortekaartjes, dan.bestel ik van.zelfde lijn ook die bijlagekaartjes...
ligt eraan, wil je iedereen die je een kaartje stuurt ook op je kraamfeest dan kun jeh et op het kaartje zetten, anders zou ik een los kaartje erbij doen in de zelfde stijl/papier als je kaartje. je naaste familie/vrienden zal toch al wel komen maar de grote groep dan alleen op je kraamfeest. scheelt je heel wat rustige avondjes en weekenden. weet je ook al precies hoe je het wilt houden? waar, wanneer(na hoeveel weken) welke tijden, wie
Ja, t gaat sowiezo op een appart kaarthe, maar doelde eigenlijk op, stuur je het gelijk mee ? Of evt later ? Aangezien je dan kort na bevalling moet plannen van dag van kraamfeest. We houden het gewoon thuis. Intiem maar wel tegelijk juist om te voorkomen dat ik weken iedere dag de klos ben.hihi. vorige keer vond ik dat best veel, en heb er nu nog een rond stuiteren.
Heb een klein briefje tussen de kaart gedaan voor de mensen die waren uitgenodigd. Als er teveel mensen zijn kan je het misschien 's ochtends en 's middags houden, dus 2 verschillende briefjes?
Bij die wat pas op het kraamfeest mogen komen zo'n kaartje erbij doen bij het geboortekaartje Anders is het erg verwarrend.
Thanx. Ik probeer hoeveelheid te beperken zodat alles in de middag kan. Hebben t we t in een keer maar gehad Zag dat ze van t merk.kaartjes ook borrelkaartjes drukken, wel.zo.leuk
Wij hebben twee verschillende kaartjes verstuurd. Degene waarvan wij wilde dat zij (alleen) op het kraamfeest zouden komen, hadden aan de linkerkant van het kaartje de tekst. 6 weken na de bevalling gedaan,en is prima bevallen
Ik heb een los klein kaartje in het geboorte kaartje gedaan.. zodat ik niet iedereen hoefde uit te nodigen! Ging perfect en ben blij dat ik een kraamfeest had gehouden! Ga het een volgende keer zeker weer zo doen!