Hartstikke zwanger ! Van harte gefeliciteerd! Geniet ervan en dat je maar een geweldige zwangerschap mag hebben !
Zo licht vind ik hem niet hoor hihi. Hartstikke zwanger! Fijn na zo'n lange tijd! Gefeliciteerd en geniet ervan!
Bedankt voor de felicitaties allemaal...!!! Echter kan ik 't nog steeds niet zelf geloven. Ondanks dat ik vandaag wéér 2 testen heb gedaan (zie foto). Ik ga morgen gewoon m'n HA bellen, of ik daar niet even m'n urine in kan leveren oid... Om het echt van een 'prof' te horen. Hihi! Zo gek, om na bijna 2 jaar in ene wel dubbele streepjes te zien. En dan ook gewoon, gelukkig, een spontane zwangerschap!
Heel herkenbaar meis! Ik kon het bij Megan ook niet geloven dat ik na 8jr een positieve test vast had. Nogmaals GEFELICITEERD
Overduidelijk Hoef je geen arts voor te bellen, maar ik kan me heel goed voorstellen dat je het graag ook van hem hoort Gefeliciteerd!
ahhhh gefeli, na 2 jaar (te lezen in je onderschrift ) is dit echt wel een posi test vind ik hoor !!!
Heeeel vreemd... Vanochtend mijn urine bij de HA ingeleverd, maar daar kunnen ze geen sporen van zwangerschap vinden. Kan iemand dit verklaren? De HA zelf heeft geen antwoord op de vraag waarom de testen het wel aangeven, en de test bij hen niet...
Volgens mij heb je bij de test van de huisarts een hoger HCG nodig dan de testen die je thuis gedaan hebt.. Mijn 1e positieve test was nog veeeel lichter dan die van jou en ik heb toen getest op 1 dag overtijd. En kijk mijn handtekening... Ik had dinsdag een hele mooie eerste echo met kloppend hartje! Mijn eerste test
Had je je testen ook meegenomen naar de huisarts? Ik vind ze ook overduidelijk hoor. Het zijn geeneens tuurstreepjes. Ik durf erom te verwedden dat je echt zwanger bent. Misschien was die test van je huisarts niet goed? Zou natuurlijk ook nog kunnen. Wat je nog wel zou kunnen doen, is zo'n digitale Clearblue kopen die zegt "zwanger/niet zwanger". Dan kun je er simpelweg gewoon niet meer omheen! En dan zou ik daar een foto van maken of het digitale ding aan je huisarts laten zien (blijft namelijk maar een bepaalde tijd in het schermpje staan). En dan moet hij het maar verklaren of bij jou een bloedtest afnemen.
Ik zou inderdaad ook een clear blue test halen met wel/niet zwanger en dan ook hoelang... Ik heb toen niet eens een test gedaan bij de huisarts, ik heb gewoon de verloskundige gebeld en daar een afspraak gemaakt voor de echo maar ja ik was er dan ook wel van overtuigd toen die clear blue zei dat ik zwanger ben dat ik ook echt zwanger ben
Heb nu net weer 2 testen gedaan, waaronder 1 dure kruidvat test! Allebei zo duidelijk als het maar kan!!! Gelijk!! Twee dikke strepen & een dikke + & -...!
Dan kan het niet anders of de test van de huisarts was gewoon niet goed. Kan toch? Dat er mislukte testen tussen de levering aan de huisarts zitten! Je kunt nu gewoon een verloskundige bellen en een afspraak maken hoor. Dan krijg je binnenkort een echo. Bel daarna de huisarts maar eens dat hij zijn zwangerschapstesten even moet controleren, want dat ze klaarblijkelijk niet goed meer functioneren.... In elk geval gefeliciteerd!
Zo... Heeft die man mij even nerveus gemaakt zeg! Maar ik twijfel nu niet meer. Deze testen zijn van nadat ik contact heb gehad met de HA! Lijkt me nu wel héél duidelijk?!