Wie kan mij advies geven? De huisarts vind dat ik maar even moet afwachten. 11 feb was mn laatste menstruatie, 17 feb heb ik een HSG gehad (alles was toegankelijk) 21 feb een follikel meting, follikel van 18mm te zien, 23 feb weer een FM, behalve wat vocht in mn baarmoeder niks meer te zien, en de gyn vroeg of ik het nog gezellig had gemaakt met mn man de dag ervoor. Dus ik weet zeker dat mn ei op 22 of ten hoogste 23 feb is geweest.. Maar nu toch zo'n 20 dagen later, geen ongi! en ook negatieve testen, heb gisteren voor het laatst getest, smorgens. Maar: Ik heb enorme borsten, ben enorm misselijk (heb de wc al 2 keer omhelst) erge honger, vreemde steekjes in mn liezen, en ik heb warmte aanvallen. Wat raden jullie mij aan? Liefs Wish23
De gyn bellen waar je onder behandeling bent! De HA zegt vaak maar wat en wil niet meteen doorverwijzen of actie ondernemen...
idd. contact opnemen met gyn... er kunnen zoveel redenen zijn waardoor je gene posi test krijgt... traag hcg aanmaak, te veel eiwit in de urine, etc etc... zeker een belletje waard morgen!
Ja vinden jullie dat ook? Ik vind mezelf al gauw een zeur namelijk haha, heb dan het idee dat ik de gyn lastig val
weet je zeker dat je eisprong toen was en misschien niet wat later? Hoe lang is je cyclus gemiddeld. Ik zou inderdaad de gynaecoloog even bellen en vragen wat die denkt. Succes in deze onzeker tijd. Ik had trouwens ook van die warmte aanvallen voor nod en kijk mijn banner
@Girl13: Ik loop bij de gyn en heb follikel metingen gehad om te kijken of ik een eisprong had, en de gyn zei het zelf dat ie op dag 13 sowieso al geweest was, omdat er op dag 11 nog een follikel van 18mm te zien was... dus dat weet ik wel vrij zeker eigenlijk..Of de gyn zou zich al moeten vergissen natuurlijk! Mn kortste cyclus was 26 dagen, en mn langste 37, dus gemiddeld ongeveer 31 a 32 dagen, zit vandaag op dag 33....
Spannend, als je dus gezien je eisprong overtijd bent, zou ik zeggen, bel je gyn! Of heb je dat ondertussen al gedaan?
Is je LF altijd 14 dagen of is die ook wel eens langer? Als je LF ook wisselt kan het een wat langere cyclus zijn. Gewoon even je gyn bellen.
@wachtende, maar de LF zou nu dan al ruim 20 dagen duren. Da's toch wel wat lang voor een LF? @wish gyn al gebeld?
Ben er inmiddels achter dat alles kan in onze vreemde lichamen. Soms is je cyclus even helemaal van slag. Als er geen bloedonderzoek is gedaan (progesteron) weet je ook niet zeker of er wel een eisprong is geweest.
Er is wel bloedonderzoek gedaan goede eisprong gehad zeiden ze.. Dus dat weet ik gewoon wel zeker! Maar ik heb sinds vandaag wat roze en wat bruinig verlies, met wit erdoor, echt minimaal, maar het is er wel, vooral na het plassen zeg maar.. Denk dat ik morgen toch ongesteld ga worden, al heb ik dit rare verlies nooit de dag ervoor. Heb ook totaal geen buikpijn.
Lieverd, heel herkenbaar dit! Ik had dit vorige periode ook... Was voor mijn doen overtijd. Toen roze verlies, ik dacht yes! Innesteling... Maar nee, volgende dag ongi. Echt balen! Hoop natuurlijk dat het bij jou wel goed nieuws is!
Heel veel dames na een MA of een MK beginnen ineens met roze verlies en dan een dag of een paar dagen later breekt ineens de ongi door. Heel frustrerend, zeker zoals de dame boven mij ook al schreef, omdat je met licht roze verlies toch telkens weer hoopt dat het misschien een innesteling is!
Ik weet inmiddels wat ik waarschijnlijk heb voor de 2de keer een BBZ!! Heb vrij erge pijn aan de rechterkant, bruinverlies, en ik ben net HCG wezen prikken! Ben best wel bang nu.