Hallo dames, Ik wil beginnen met het insmeren van mijn buik maar weet niet welke buikbalsem of creme of olie ik moet kiezen??? Er zijn zo veel en weet niet welke de beste is. En ik hoorde ook over vitamine E crème maar weet niet of het goed werkt. Wat zijn jullie ervaringen? kwaliteit, eindresultaat??? Alvast bedankt
Hier heeft het niets geholpen, ik heb mooie streepjes terwijl ik toen met 14 wkn al begon met smeren. Ik had trouwens een creme
M'n schoonmoeder nam uit Engeland een lotion van het merk Aveeno mee en dat spul is echt een godsgeschenk! Aveeno, Active Naturals, Skin Relief 24hr Moisturizing Lotion, Fragrance-Free, 18 fl oz (532 ml) - iHerb.com Helpt zo goed tegen een jeukende, groeiende huid!
Van alles geprobeerd maar niks helpt! Heb teveel vruchtwater dus giga buik. Lees vaker dst als je ervoor gevoelig ben dst je t toch krijgt Maar na tijdje na bevalling verkleuren de straie en zie je niks meer!
Werkt allemaal niet...genetisch aangelegd of je striae krijgt of nie....en gewoon pech. Desondanks heb ik toch gesmeerd, gewoon voor het idee en omdat mn buik best wel droog werd...ik heb zwitsal buikbalsem gesmeerd.
Smeren is altijd goed voor de elasticiteit van de huid! Ik smeer al vanaf het begin met amandelolie en hoop dat het gaat helpen! Ik denk wel dat olie een betere optie is dan zalf, omdat het vetter is!
Geen. Bij de eerste wel van zwitsal mama. Trouw elke dag gesmeerd en in de laatste 2 weken toen ik overtijd ging scheurde mn buik als een tijgervelletje. Of het genetisch is geen idee. Mijn moeder heeft 6 kinderen gebaard en geen enkele striae.
Ik gebruik nu de buikbalsem van zwitsal en heb de zwangerschapsolie van de tuinen deze wissel ik af tegen striae helpt het niet altijd maar ik vind het persoonlijk prettiger aanvoelen om te smeren
Bij de eerste heb ik buikbalsem van de Etos gesmeerd, en nu gebruik ik de massage olie van mijn zoon van de Natusan. Hier nog geen enkele striem maar ik betwijfel of dat aan het smeren ligt, Ik doe het eigenlijk gewoon omdat ik het lekker ontspannen vind.
Ik gebruik de mama buik balsem van Zwitser. Niet zozeer om striae tegen te gaan want ben van mening dat geen enkele crème ze echt kan tegen houden maar vind het wel lekker aanvoelen en de geur heerlijk.
Als je tegen striae wil smeren zou ik niets smeren, dit helpt namelijk niet. Geen mening maar een feit. Als je tegen droge gevoelige huid wil smeren zou ik voor een olie gaan speciaal voor de zwschap :
Ik zweer bij Palmer's Cocoa Butter Massage Lotion voor Striae. Het ruikt alleen niet super lekker, maar je huid wordt wel lekker soepel. Je krijgt de lotion bij de drogist bij de lotions en crèmes voor zwangeren.
Ik heb bij alledrie de zwangerschappen zwangerschapsolie van Clarins gebruikt. Is een natuurlijke olie. Ruikt heerlijk, trekt goed in en m'n buik is de hele dag zacht!
Ik gebruik biologische amandelolie. Zit geen chemische troep in (trekt toch je huid in bij je buikwand waar de baby achter ligt), je huid blijft er soepel van en een flesje kost maar 3 euro.
Kokosolie! Al die speciale smeerseltjes werken echt niet, hoe graag je dat ook wilt. En ik hou persoonlijk niet zo van al dat chemische spul. Dus lekker natuurlijk, werkt heerlijk om je huis zacht en soepel te houden en hydrateert zonder dat het vet aanvoelt.
Ik gebruik gewoon de crème van de Etos. Of het helpt is de vraag, maar als je veel last hebt van jeuk dan werkt deze crème in elk geval wel verlichtend en verkoelend!
Ik denk dat niet speciaal iets helpt. Ik gebruik gewoon standaard bodylotion en gelukkig (nog) nergens last van.
Cussons Mum & Me, bump, soothe & Nourish body lotion. Heeft vit E erin, maar ruikt gewoon vooral lekker. Of het echt werkt, geen flauw idee ik smeer niet echt trouw. En heb zowiezo een aanleg voor stretchmarks en denk dat als je ze krijgt je ze toch wel krijgt of je je nou ergens mee insmeerd of niet.
Bij m'n vorige zwangerschap bio oil gebruikt en ik heb weinig striemen dus gebruik t deze zwangerschap weer