Welke buikbalsem of crèmes gebruiken jullie?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Jam87, 22 mei 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jam87

Jam87 Actief lid

9 feb 2012
    159
    0
    0
    N.V.T
    Utrecht
    Hallo dames,

Ik wil beginnen met het insmeren van mijn buik maar weet niet welke buikbalsem of creme of olie ik moet kiezen??? Er zijn zo veel en weet niet welke de beste is. En ik hoorde ook over vitamine E crème maar weet niet of het goed werkt.

Wat zijn jullie ervaringen? kwaliteit, eindresultaat???

Alvast bedankt

2. Klein

Klein Fanatiek lid

4 jan 2009
    1.405
    1
    0
    Hier heeft het niets geholpen, ik heb mooie streepjes ;) terwijl ik toen met 14 wkn al begon met smeren.
    Ik had trouwens een creme

3. Aegyo

Aegyo Fanatiek lid

3 jan 2015
    2.446
    1.463
    113
  4. Lilian2016

Lilian2016 Actief lid

15 mrt 2016
    137
    0
    0
    NULL
    NULL
    Van alles geprobeerd maar niks helpt!
    Heb teveel vruchtwater dus giga buik.
    Lees vaker dst als je ervoor gevoelig ben dst je t toch krijgt
    Maar na tijdje na bevalling verkleuren de straie en zie je niks meer!

5. lovelie

lovelie Actief lid

12 okt 2015
    294
    0
    0
    NULL
    NULL
    Werkt allemaal niet...genetisch aangelegd of je striae krijgt of nie....en gewoon pech. Desondanks heb ik toch gesmeerd, gewoon voor het idee en omdat mn buik best wel droog werd...ik heb zwitsal buikbalsem gesmeerd.

6. Lies1994

Lies1994 Actief lid

29 dec 2014
    412
    0
    16
    NULL
    NULL
    Smeren is altijd goed voor de elasticiteit van de huid! Ik smeer al vanaf het begin met amandelolie en hoop dat het gaat helpen! Ik denk wel dat olie een betere optie is dan zalf, omdat het vetter is!

7. Flowerlover

Flowerlover Actief lid

19 sep 2015
    372
    0
    0
    Biol en ja het blijft genetisch..

8. Melaniemv3

Melaniemv3 Actief lid

12 mei 2012
    226
    0
    16
    Geen. Bij de eerste wel van zwitsal mama. Trouw elke dag gesmeerd en in de laatste 2 weken toen ik overtijd ging scheurde mn buik als een tijgervelletje.
    Of het genetisch is geen idee. Mijn moeder heeft 6 kinderen gebaard en geen enkele striae.

9. gizmolilo

gizmolilo Actief lid

9 apr 2016
    228
    1
    0
    NULL
    Culemborg
    Ik gebruik nu de buikbalsem van zwitsal en heb de zwangerschapsolie van de tuinen deze wissel ik af tegen striae helpt het niet altijd maar ik vind het persoonlijk prettiger aanvoelen om te smeren

10. Tonks

Tonks Bekend lid

5 jul 2014
    519
    53
    28
    Bij de eerste heb ik buikbalsem van de Etos gesmeerd, en nu gebruik ik de massage olie van mijn zoon van de Natusan. Hier nog geen enkele striem maar ik betwijfel of dat aan het smeren ligt, Ik doe het eigenlijk gewoon omdat ik het lekker ontspannen vind.

11. jessy77

jessy77 VIP lid

9 aug 2007
    8.640
    5.947
    113
    Ik gebruik de mama buik balsem van Zwitser. Niet zozeer om striae tegen te gaan want ben van mening dat geen enkele crème ze echt kan tegen houden maar vind het wel lekker aanvoelen en de geur heerlijk.

12. Veera

Veera Niet meer actief

Als je tegen striae wil smeren zou ik niets smeren, dit helpt namelijk niet. Geen mening maar een feit.
    Als je tegen droge gevoelige huid wil smeren zou ik voor een olie gaan speciaal voor de zwschap ::)

13. MammaBS

MammaBS Actief lid

29 jan 2015
    290
    8
    18
    Ik zweer bij Palmer's Cocoa Butter Massage Lotion voor Striae. Het ruikt alleen niet super lekker, maar je huid wordt wel lekker soepel. Je krijgt de lotion bij de drogist bij de lotions en crèmes voor zwangeren.

14. zobijzonder

27 okt 2015
    64
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb bij alledrie de zwangerschappen zwangerschapsolie van Clarins gebruikt. Is een natuurlijke olie. Ruikt heerlijk, trekt goed in en m'n buik is de hele dag zacht!

15. Tessss

Tessss Fanatiek lid

9 jul 2015
    1.240
    445
    83
    Ik gebruik biologische amandelolie. Zit geen chemische troep in (trekt toch je huid in bij je buikwand waar de baby achter ligt), je huid blijft er soepel van en een flesje kost maar 3 euro.

16. wwrr

wwrr Fanatiek lid

14 mei 2013
    1.280
    448
    83
    Kokosolie! Al die speciale smeerseltjes werken echt niet, hoe graag je dat ook wilt. En ik hou persoonlijk niet zo van al dat chemische spul. Dus lekker natuurlijk, werkt heerlijk om je huis zacht en soepel te houden en hydrateert zonder dat het vet aanvoelt.

17. Marobo

Marobo Lid

19 mei 2016
    53
    0
    6
    NULL
    NULL
    Ik gebruik gewoon de crème van de Etos. Of het helpt is de vraag, maar als je veel last hebt van jeuk dan werkt deze crème in elk geval wel verlichtend en verkoelend!

18. harlene2014

harlene2014 Fanatiek lid

23 mei 2014
    3.426
    920
    113
    Haaglanden
    Ik denk dat niet speciaal iets helpt. Ik gebruik gewoon standaard bodylotion en gelukkig (nog) nergens last van.

19. Glaewil

Glaewil Bekend lid

26 jul 2015
    601
    96
    28
    Cussons Mum & Me, bump, soothe & Nourish body lotion.
    Heeft vit E erin, maar ruikt gewoon vooral lekker. :D
    Of het echt werkt, geen flauw idee ik smeer niet echt trouw. :)
    En heb zowiezo een aanleg voor stretchmarks en denk dat als je ze krijgt je ze toch wel krijgt of je je nou ergens mee insmeerd of niet. :p

20. ladyw

ladyw Fanatiek lid

4 nov 2011
    1.233
    2
    0
    Bergen op zoom
    Bij m'n vorige zwangerschap bio oil gebruikt en ik heb weinig striemen dus gebruik t deze zwangerschap weer

Deel Deze Pagina