Navelpiercing

Discussie in 'De lounge' gestart door Kimmytje, 4 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kimmytje

Kimmytje Niet meer actief

Heeft ook wel iets met zwangerschap te maken maar ik ben nog niet zwanger en heeft ook niets met "zwanger worden" te maken dus plaats ik hem hier :)

Wie heeft er 1? Ik wel, en vraag me af of jullie hem inhouden tijdens de zwangerschap? Is dit mogelijk? Of kopen jullie degelijk een meegroei (soort van plastiek/elastic)?

Groetjes

2. AnnaB

AnnaB Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.106
    0
    0
    Freelance
    Twente
    uit gedaan tijdens de 1e zwangerschap en er nooit meer in gedaan...

3. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    Ik heb hem ook uitgedaan halverwege mijn zwangerschap. Daarna ook niet meer ingedaan.

Voel me er een beetje te oud voor ;) en mijn buik is niet meer wat het geweest is. ;)

4. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Ik heb tot 30 weken een gewone piercing in gehad maar dat was toen echt niet fijn meer, dus heb de laatste weken een zwangerschapspiercing gebruikt. Na de bevalling meteen weer de gewone in gedaan :)

5. Delight

Delight Fanatiek lid

17 jan 2011
    2.157
    0
    0
    HBO Facility Management
    Salland
    Ik heb zo'n flexibele laten maken bij de tattoo/piercingshop..
    Je moet wel op tijd je gewone 'ijzeren' piercing vervangen hoor..anders kan die uitscheuren

Op het moment in het ziekenhuis hebben ze liever dat ik hem uit doe.. maar verder heb ik nooit problemen mee ondervonden..

6. xSNDY19x

xSNDY19x Fanatiek lid

2 dec 2009
    1.815
    691
    113
    Vrouw
    toen ik zwanger werd is hij gaan ontsteken. ik heb hem er toen moeten uithalen helaas.

7. Djamila

Djamila Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.221
    3
    0
    Bij beide zwangerschappen heb ik een plastic staafje gehad en nu doe ik die er weer in als de tijd rijp is.

8. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    eerste zwangerschap had ik een speciale flexibel buisje maar dat ging zo irriteren dat ik op het laatst geen piercing meer inhad. bij de 2e had ik hem ingehouden en had toch een flinke buik

9. elsie22

elsie22 Niet meer actief

ik heb hem er op een gegeven momet uitgehaald en niet meer er in gedaan.

10. fontana

fontana Fanatiek lid

1 jan 2010
    1.288
    0
    0
    zoekende.. maatschappelijk werk of jongerenwerk.
    ergens in t Noorden.
    ik heb em eruit gehaald bij 30 weken en na de bevalling kon ie er gewoon weer in. Dus heb ik t bij de tweede zwangerschap ook zo gedaan, en hij zit nu nog.

11. Doortje25

Doortje25 Fanatiek lid

25 jul 2010
    4.056
    884
    113
    Ik heb een navelpiercing en ben van plan, als ik zwanger mag worden, om dan een speciale zwangerschapspiercing in te doen.

12. anja89

anja89 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    3.101
    0
    0
    Noord Holland
    Tot een week of 25 had ik er een gewone piercing inzitten, daarna een zwangerschapspiercing en in de kraamweek heb ik er weer een normale piercing ingedaan omdat die zwangerschapspiercing toen niet lekker meer zat.

13. Kimmytje

Thx voor al de reacties! :)
    Ik zou de mijne toch graag behouden, ook na de zwangerschap dus als ik zwanger ben ga ik me denkelijk ook zo een zwangerschapspiercing aanschaffen :)

Hebben jullie nog ergens anders piercings? Ik een fijn in mijn neus, heb ik al zoveel jaren, het is gewoon een stuk van mezelf geworden :)

14. angiebaby

angiebaby Fanatiek lid

12 jan 2010
    3.872
    0
    0
    ik heb dr 1 en nu nog steeds in!!
    ik had een zw piercing besteld zo'n staafje van plastic die heb ik een paar weken ingehad maar telkens als mn kleren erop zaten zat hij niet lekker en ik had nog een gouden ringetje liggen ik denk die probeer ik en dat gaat prima!

alleen staat me vel wel erg op spanning en de huid onder t ringetje schijnt nu iets door maar t staat nog steeds mooi!
    dus hoopdat ik t die paar weken nog uithou

15. Kimmytje

Hoop dat ik het ook kan volhouden als ik zwanger ben! Vind het zo mooi een piercing :)

16. wuppie 01

wuppie 01 Fanatiek lid

1 jun 2007
    1.817
    10
    38
    Hier ook een piercing en ik heb hem pas uit gedaan met de bevalling, word de druk wel heel hoog op je buik.
    Kreeg op een gegeven moment wel wat irritatie maar met sterilon is dat weer weggegaan. Heb net geen speciale nodig gehad.

17. Myo

Myo Fanatiek lid

11 feb 2011
    1.352
    0
    36
    Hier ook een navelpiercing. En ik wil met der tijd ook zo'n zwangerschapspiercing gaan gebruiken. De piercing hoort bij mij (heb hem al vanaf mijn 16de) en ik hoop toch straks weer een fatsoenlijk buikje te krijgen :)
    Verder 2 piercings in mijn oren, naast de gewone oorbel gaatjes en een tatoeage op mijn bovenarm (jeugdzonde).

18. mol81

mol81 Niet meer actief

Hier precies hetzelfde. Nu is het ook geen kijk meer.

19. Snoopy82

Snoopy82 Fanatiek lid

23 mrt 2009
    3.755
    0
    36
    1ste zwangerschap hele zwangerschap ingehad, wel met een langer staafje.

de ze zwangerschap met 23 weken ongeveer eruit gehaald , omdat mijn navel helemaal uitgepuilt is en t niet mooi staat :) Na de bevalling gaat ie er weer in. Ik doe t staafje er af en toe even in zodat t gaatje niet dichtgroeit.

20. Kimmytje

Zo denk ik ook, het hoort bij mij, net als mijn neus"piercing". Als ik die per ongeluk uitlaat voel ik me "kaal" en niet mezelf :)

Deel Deze Pagina