Heeft ook wel iets met zwangerschap te maken maar ik ben nog niet zwanger en heeft ook niets met "zwanger worden" te maken dus plaats ik hem hier Wie heeft er 1? Ik wel, en vraag me af of jullie hem inhouden tijdens de zwangerschap? Is dit mogelijk? Of kopen jullie degelijk een meegroei (soort van plastiek/elastic)? Groetjes
Ik heb hem ook uitgedaan halverwege mijn zwangerschap. Daarna ook niet meer ingedaan. Voel me er een beetje te oud voor en mijn buik is niet meer wat het geweest is.
Ik heb tot 30 weken een gewone piercing in gehad maar dat was toen echt niet fijn meer, dus heb de laatste weken een zwangerschapspiercing gebruikt. Na de bevalling meteen weer de gewone in gedaan
Ik heb zo'n flexibele laten maken bij de tattoo/piercingshop.. Je moet wel op tijd je gewone 'ijzeren' piercing vervangen hoor..anders kan die uitscheuren Op het moment in het ziekenhuis hebben ze liever dat ik hem uit doe.. maar verder heb ik nooit problemen mee ondervonden..
Bij beide zwangerschappen heb ik een plastic staafje gehad en nu doe ik die er weer in als de tijd rijp is.
eerste zwangerschap had ik een speciale flexibel buisje maar dat ging zo irriteren dat ik op het laatst geen piercing meer inhad. bij de 2e had ik hem ingehouden en had toch een flinke buik
ik heb em eruit gehaald bij 30 weken en na de bevalling kon ie er gewoon weer in. Dus heb ik t bij de tweede zwangerschap ook zo gedaan, en hij zit nu nog.
Ik heb een navelpiercing en ben van plan, als ik zwanger mag worden, om dan een speciale zwangerschapspiercing in te doen.
Tot een week of 25 had ik er een gewone piercing inzitten, daarna een zwangerschapspiercing en in de kraamweek heb ik er weer een normale piercing ingedaan omdat die zwangerschapspiercing toen niet lekker meer zat.
Thx voor al de reacties! Ik zou de mijne toch graag behouden, ook na de zwangerschap dus als ik zwanger ben ga ik me denkelijk ook zo een zwangerschapspiercing aanschaffen Hebben jullie nog ergens anders piercings? Ik een fijn in mijn neus, heb ik al zoveel jaren, het is gewoon een stuk van mezelf geworden
ik heb dr 1 en nu nog steeds in!! ik had een zw piercing besteld zo'n staafje van plastic die heb ik een paar weken ingehad maar telkens als mn kleren erop zaten zat hij niet lekker en ik had nog een gouden ringetje liggen ik denk die probeer ik en dat gaat prima! alleen staat me vel wel erg op spanning en de huid onder t ringetje schijnt nu iets door maar t staat nog steeds mooi! dus hoopdat ik t die paar weken nog uithou
Hier ook een piercing en ik heb hem pas uit gedaan met de bevalling, word de druk wel heel hoog op je buik. Kreeg op een gegeven moment wel wat irritatie maar met sterilon is dat weer weggegaan. Heb net geen speciale nodig gehad.
Hier ook een navelpiercing. En ik wil met der tijd ook zo'n zwangerschapspiercing gaan gebruiken. De piercing hoort bij mij (heb hem al vanaf mijn 16de) en ik hoop toch straks weer een fatsoenlijk buikje te krijgen Verder 2 piercings in mijn oren, naast de gewone oorbel gaatjes en een tatoeage op mijn bovenarm (jeugdzonde).
1ste zwangerschap hele zwangerschap ingehad, wel met een langer staafje. de ze zwangerschap met 23 weken ongeveer eruit gehaald , omdat mijn navel helemaal uitgepuilt is en t niet mooi staat Na de bevalling gaat ie er weer in. Ik doe t staafje er af en toe even in zodat t gaatje niet dichtgroeit.
Zo denk ik ook, het hoort bij mij, net als mijn neus"piercing". Als ik die per ongeluk uitlaat voel ik me "kaal" en niet mezelf