Weer een maand overslaan door cystes. Bah!

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door nana33, 19 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    Sorry, dit wordt een klaagtopic... Ik heb vanochtend te horen gekregen dat mn eierstokken te onrustig zijn en ik weer een maand moet overslaan, grrrrrr.:x Ik zit sowieso even in een mmm-dipje en zie het de laatste tijd zo somber in. En dit maakt mn buien alleen maar erger. En ik vind het helemaal erg om Nanaman steeds somberder en somberder te zien :(. Bah, stomme kl#te cystes ook, waarom heb ik sinds mn bbz zo'n beetje non-stop last van cystes? :(

Nog even een praktische vraag aan ervaringsdeskundigen. Ik had de afgelopen maanden één hele grote cyste. Deze is wel flink wat gekrompen (nu nog 3 bij3 cm), maar nu zitten er op cd 3 nog 3 kleine cystes bij. Wat denken jullie lost dit probleem zichzelf echt in één cyclus op, zoals mn gyn denkt? Of gaat dit nog langer duren? En zal ik nu überhaupt wel een cyclus hebben met al die cystes? Mn menstruatie is wel gewoon zoals altijd. Ik mag van de gyn volgende maand weer door, mits er dan niet meer dan één cyste is.

2. Blondje

Blondje Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.640
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb geen ervaring met cystes maar wil je sterkte wensen, zo irritant om ongewenst in de wachtstand te staan, spreek daarin wel uit ervaring.

3. mana87

mana87 Actief lid

3 jun 2013
    335
    20
    18
    Ik heb 1 keer een cyste gehad na overstimulatie. Die was 3 cm. Ik heb toen 1 rustmaand gehad en was dus bij de volgende cyclus weg.

Hoop dat je hier wat aan hebt! Succes.

4. Morgaine82

Morgaine82 Actief lid

17 feb 2011
    394
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Nana,
    Ik ken het gevoel! Elke ronde met hormonen heb ik cystes gehad. Soms ook grote en die voelde ik best. Maar als ik moest stoppen, kreeg ik ook voor 3 weken de pil mee. Na het stoppen met de pil kreeg ik een echo en ik alle gevallen waren mn cystes weg of zo klein dat het geen invloed zou hebben.
    Hoop voor je dat ze gauw weggaan, het kost weer tijd en dat is zooo vermoeiend. Maar hou vol!

5. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    Bedankt voor jullie lieve reacties!

Fijn om te horen dat bij jullie die stomme cystes snel weggingen. Dat wachten is inderdaad zo irritant. Sinds mn bbz heb ik nog veel sterker het gevoel dat ik door, door, door wil. Hopelijk wordt dit geen ellenlange cyclus en mag ik snel weer verder.

6. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    Vorige ronde had ik na mn ei een cyste. Op cd 3 moest ik een echo laten maken om te kijken of ie weg zou zijn. Zo niet dus een ronde overslaan.
    Gelukkig had ie mijn ongi niet overleefd, en mochten we weer meteen verder.

Hopelijk is hij bij jou ook snel weer verdwenen:( het gevoel dat je stilstaat is zo vervelend!

7. Blegh. Ook hier nooit meer dan één cyste gehad, maar wat een gedoe zeg, schiet niet op zo :( Dikke knuffel!

8. Aster14

Aster14 Fanatiek lid

9 mei 2012
    1.689
    8
    38
    Docent
    Midden van het land
    Ik heb er geen ervaring mee, maar het lijkt me verschrikkelijk vervelend. Heel veel sterkte en een dikke knuffel!

9. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.811
    4.453
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Wat ontzettend klote, Nana!! :(

Mijn ervaring met cysten zal je niet doen opvrolijken, dus tsja...
    Sterkte!! X

Deel Deze Pagina