Zoon al 2 weken diaree

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door welja, 26 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. welja

welja Lid

26 apr 2011
    42
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn zoon heeft al 2 weken enorme diaree, echt waterdun. Iedere keer als hij aan het drinken is hoor ik z'n luier vollopen. (sorry voor de details.) Hij laat veel windjes.

Ik ben hier al meerdere malen mee naar de huisarts geweest en ook zelfs al 2 keer naar de hap! Die zeggen zolang hij meer dan de helft drinkt en niet suf is is er niks aan de hand. Hij ziet er niet ziek uit ofzo.

Ik vind het toch een vreemd iets hoor. Het is toch niet normaal dat je kindje last heeft van diaree en krampen, en dat al 2 weken lang?! :(:(

Soms zit er ook groenig slijm bij. Ik ben best een beetje bang maar ik blijf naar de ha gaan en weggestuurd worden.

2. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    Hoe oud is ie?

3. welja

welja Lid

26 apr 2011
    42
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hij is 3 maanden

4. jada08

jada08 VIP lid

14 jan 2009
    7.567
    332
    83
    3 maanden??? En je huisarts laat je zo aankwakkelen? Mooi waardeloos. Mijn zoontje heeft laatst ook 17 dagen diaree gehad maar goed die is wel 2.5 jaar. Dus hij kan wel wat meer hebben dan een klein babytje van 3 maanden.

Ik had wederom op de stoep gestaan bij de dokter, en me absoluut niet laten weg sturen. 14 dagen duurt veel te lang bij een klein kindje.

5. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    Waardeloos zeg zo'n huisarts.
    Misschien kan je via het CB een verwijziging krijgen naar het ziekenhuis, voor een kinderarts, zodat die misschien wat onderzoeken kan doen?

Misschien heeft ie KMA?

6. mamavanmeisje

mamavanmeisje Fanatiek lid

17 jan 2010
    3.076
    0
    0
    Ik zou idd terug gaan naar de huisarts. Je gevoel zegt al dat er even naar gekeken moet worden (al is het maar voor jouw geruststelling). Laat je niet weg sturen hoor!

7. xxxxx1974

xxxxx1974 Fanatiek lid

29 mrt 2008
    1.553
    0
    0
    eens met de andere reacties omdat ie zo klein is goed in de gaten houden....

Wil wel erbij zeggen: er heerst wel veel momenteel. Op het KDV hier heerste er ook hardnekkige diarree bij de meeste baby's. Mijn zoontje van 1 had ook 2 weken diarree en verkouden waardoor er veel slijm in z'n luier zat. Is wel vanzelf overgegaan.

8. misa

misa Niet meer actief

Weer naar de ha en je niet weg laten sturen!!
    Mijn zoontje was/is ook aan de diarree. Dit mocht van de ha ook maar 1 week duren anders moest ik weer bellen.

9. welja

welja Lid

26 apr 2011
    42
    0
    0
    NULL
    NULL
    Klopt helemaal wat je zegt. Mijn zoon is 2 weken geleden de dinsdag en woensdag gaan wennen op t kdv en de donderdag was het raak. Ik had zelf ook een vermoeden over evt KMA. Ben dus sinds gisteren overgestapt op Nutrilon H.A. ook mijn huisarts bevestigde dit een soort van.

Het gaat sinds vandaag een stuk beter. Niet meer heel erg diaree maar het wordt steeds compacter. Gelukkig. Hij slaapt nu ook erg veel, logisch als je overdag niet slaapt en 's nachts ook wakker wordt.

Hopen dat het nu de goed kant op gaat!!

Deel Deze Pagina