Mijn dochter wil slaapt al een twee weken overdag niet goed. Sinds een paar dagen wordt ze ook 's ochtends ineens 1,5 uur eerder wakker. Overdag is ze jengeliger en wil steeds bij je zijn. Ik kom nergens aan toe. Moet er wel bij zeggen dat ze ook erg verkouden is. Ze had gister ook wat verhoging (38,2) dus ze is ook niet helemaal fit. Zou dit een combinatie met een sprong zijn? Of is t verstandig om het ochtendslaapje eraf te halen? 'S ochtends slaapt ze nml wel vrij goed. 's middags is t drama. Verder valt t me op dat ze veel aan haar oortjes zit. Ik denk al heel lang dat ze tanden krijgt. Ze kreeg de onderste 2 met 6 mnd maar boven zit nog steeds niks. De evt oorpijn kan natuurlijk ook door de verkoudheid komen? Wanneer is t zaak om de huisarts even te bellen?
ja, die is er zeker. De bijna elf maanden sprong. Je dochter zou er dus heel goed nu midden in kunnen zitten. Ik vond m erg heftig. Ook hier in combinatie met tandje en niet lekker zijn. Grappig, mijn zoon had ook alleen maar 2 ondertandjes (ook met 6 mnd) en nu is net de derde door aan de bovenkant. Als je twijfelt over oorontsteking zou ik sowieso even door de huisarts laten kijken. Hier is naar de oren grijpen ook een signaal van moeheid.
Volgens mij zitten ze er hier ook middenin. En maar jengelen, willen alleen maar vast gehouden worden. Slapen 'smiddags erg weinig, terwijl het normaal geweldige slapers zijn. En ze eten slecht. Dit + komende tandjes en nog een nasleep van het RS virus is niet echt een succes voor mama
Mm, komt me bekend voor. Nu gelukkig een stuk minder, toen ik tandjes zag, wist ik al hoever het was. Duurt even ,maar gaat over (gelukkig ).
Ik denk ook aan tandjes. Ze heeft ook steeds 3 poepluiers op een dag. En ook vrij dun. Normaal was dit gewoon 1 per dag. Maar vooralsnog voel ik niks. Ze is 2 weken te laat geboren dus 11 maanden sprong zou dan idd goed kunnen. Ach ja hoop maar dat t niet te lang duurt. Vind t nogal vermoeiend. Haha
Ik ben op dit soort momenten altijd bang dat het nooit meer over gaat. Maar het gaat wel over. Gelukkig
Zeg ik net dat ik aan tandjes denk zie ik aan de bovenkant ineens een tand zitten die al bijna door is :s apart dat ik die niet eerder gevoeld of gezien heb. Haha.
hahaha nou gefeliciteerd met tand nr 3! (ik vind het zelf toch altijd weer bijzonder als er een tandje door is).