Nu weer onzeker over veel slapen...

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Kitty07, 16 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kitty07

Kitty07 Fanatiek lid

5 jan 2011
    2.297
    25
    48
    Financieel administratief medewerker
    Ergens in Limburg
    Sorry meiden, ik blijft jullie maar lastig vallen met topics over onze meid..:)

De laatste paar dagen veel huilen en overdag nauwelijks slapen.
    Na overleg met de VK gisterenavond (CB was uiteraard niet meer bereikbaar) toch een paar flesjes wat meer voeding gegeven aangezien ze al bijna 4.8 kg weegt.
    En..........................al 24 uur geen kik meer gegeven...:)

En uiteraard ben ik daar nu ook weer onzeker over...:):):)
    Tja, het is ook nooit goed hè? ;)

Ze is nu 2 weken oud en de afgelopen 24 uur heeft ze echt alleen maar van voeding tot voeding geslapen. Heb haar vannacht om 5 uur ook moeten wekken voor een voeding.
    In totaal is ze in die 24 uur mss maar 4 uurtjes "wakker" geweest....is dat niet erg weinig??
    Ik lees overal dat dit vanaf 2 weken gemiddeld 16-18 uur is maar nu ze helemaal verzadigd is gaat ze hier dik overheen.
    Slapen ze 's nachts dan nog wel goed als ze ook overdag zoveel slapen?

Ze krijgt nu trouwens 6 voedingen van gemiddeld 120-130cc.
    Alleen de voeding 's nachts is beduidend minder..mss net 90cc ofzo.
    Als ze wakker is dan is wel gewoon alert en kijkt ze goed rond maar na een minuut of 20 rollen die ogen alweer bijna weg..

2. Nyn

Nyn Fanatiek lid

14 jan 2013
    1.008
    0
    0
    NULL
    Arnhem
    Heel normaal, laten slapen!!

Zo jong slapen ze van voeding tot voeding, gewoon in meegaan.
    En nee, ze gaat niet slechter slapen s nachts als ze overdag ook veel slaapt. Ze moet nu ook bijkomen.

Hier ging de jongste pas met 8 weken n keer 5 minuutjes in de box, daarvoor hadden we die nog geeneens opgezet.

3. Ukje1

Ukje1 Niet meer actief

Meis als wij een paar dagen niet goed geslapen hebben slapen we toch ook ineens een stuk langer ;)
    Gewoon je dochter laten slapen en niet wakker maken (behalve dan voor de fles) en er mag 1x per 24 uur, 6 uur tussen de voeding zitten he ;)

4. raspberry

raspberry Niet meer actief

Dit! :)

5. raspberry

raspberry Niet meer actief

Qua gewicht zelfs 9-10 uur al...

6. Kitty07

Kitty07 Fanatiek lid

5 jan 2011
    2.297
    25
    48
    Ergens in Limburg
    Bedankt voor de reactie meiden...het is altijd zó zoeken met zo'n kleintje.....merk dat ik nog erg onzeker ben op dit moment...:(
    Het zal wel met de weken beter worden zeker. :)

7. Nyn

Nyn Fanatiek lid

14 jan 2013
    1.008
    0
    0
    NULL
    Arnhem
    Dat vond ik wel fijn aan de tweede ja: het was niet per se makkelijker want weer een uniek kindje die dingen heel anders deed of liet zien of wilde dan de oudste, maar nu wéét je tenminste dat het op den duur makkelijker wordt..

Toen ze me dat bij de oudste met twee weken zeiden geloofde ik er geen snars meer van:p

8. Kitty07

Kitty07 Fanatiek lid

5 jan 2011
    2.297
    25
    48
    Ergens in Limburg
    Ja, idd!

Merk dat ik helemaal in het ritme zit van m'n zoontje en het bij mijn meisje ook zo doe als bij hem alleen is zij natuurlijk haar hele eigen persoontje. :)

Deel Deze Pagina