Hallo! Zijn hier nog meer dames die last hadden/hebben van nierstuwing tijdens de zwangerschap? Heb gisteren de diagnose gekregen en de uroloog komt zo gelukkig wel langs mijn bedje wandelen, maar ik ben toch wel benieuwd naar jullie verhaal. Want weet helemaal NIET wat mij te wachten staat!! Overigens waren andere topics op de zoekmachine over het probleem gesloten, vandaar een nieuw topic. Groetjes!!
Mijn vriendin heeft het, ze hebben bij haar een drain in de nier gedaan. Nu is ze 34,5 week en gaat het allemaal weer goed. Sterkte hoor, ik heb gezien dat het hardstikke pijnlijk is!
Ohh bedankt voor je reactie! Dank je. Nou ik weet niet of ze dat bij mij nog helemaal gaan doen. Ik begin lichamelijk zo op te raken..en ben vandaag 36 weken. Wil niets liever als gewoon ingeleid worden binnen nu en een week.. want voor die laatste 2 weken gaan ze vast niks meer drainen of omleggen.. denk ik! We zullen zien. Als ik de uitslag heb dan zal ik het plaatsen
ik heb ook extreme nierstuwing gehad. ik kon zelf kiezen voor een drain in mijn nier (zodat de pijn meteen weg was), maar heb het niet gedaan.mijn nierfunctie was nog goed, dus wou het liever niet.. is een heel gedoe met de drain verzorgen etc) heb de pijn uitgezeten tot 37 weken ( ingeleid), en heb na de bevalling een echo gehad van mijn nier en gelukkig was deze weer normaal heel veel meiden hebben nierstuwing tijdens de zwangerschap omdat de kleine er dan op ligt. mijn nier was zo groot als een kleine bal volgens de uroloog. ik heb veel buscopan gehad tegen de pijn. veel sterkte ermee en hopelijk dient de kleine zich zsm aan wanneer het mag!
Jaa ik ook buscopan.. maar helpt niks! Zelfs niet met zetpillen paracetamol! Daarom hebben ze er voor gekozen dat ik zondag word ingeleid, om de pijn te omzeilen.. want drainen plaatsen brengt ook de nodige risico's weer mee.. Bedankt voor je verhaal in ieder geval
Ik heb bij de eerste ook lichte nierstuwing gehad. Auw, auw. Van de gyn ook buscopan gehad. Op de echo was idd 1 nier ook vergroot. Uiteindelijk gewoon bevallen 40+4 weken. Ben er nu wel een beetje bang voor! Heel veel succes overigens!! Ik hoop dat je snel geholpen wordt!!
heb ook nierstuwing gehad bij ons meisje. Was wel pas rond de 20 weken toen het is begonnen. Op een gegeven moment is het gebeterd,denk dat ze toen gedraaid is ofzo... hopelijk houd je het nog even uit...echt pijnlijk is het wel succes!
vriendin van mij heeft het alle 4 de kids heel erg gehad, kon ook vanaf week 20 niet veel meer. Bij de 1e is ze ingeleid met 38 weken, bij de andere 3 niet. Moest het gewoon uitzitten. Sterkte!