Stinkend kontje

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door mamsie21, 18 nov 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jinxx

Jinxx Fanatiek lid

12 jan 2014
    2.022
    1.037
    113
    Volgens mij is de functie van een forum juist om reacties te geven, dus kun je ook reacties verwachten die je liever niet wil lezen ;) Jammer dat mijn reactie je niet aan staat, maar ik vind het gewoon een rare vraag.

2. Gigii

Gigii Actief lid

18 apr 2014
    416
    272
    63
    Hier wassen we zn billetjes altijd nadat hij gepoept heeft :) al sinds dat hij 2 weekjes was. En dan lekker insmeren met olie of billetjescreme. Never nooit last gehad van uitslag of stinkende billetjes.

3. Missladybug

Missladybug Niet meer actief

Wij doen dit ook.
    Ze poept 1 x per dag. In de ochtend, net voor haar badje.
    Geen stinkende bips hier.

4. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Hier ook geen stinkende billen hoor! Als alles schoon en vooral droog is, dan ruikt het gewoon.

5. mamsie21

mamsie21 Actief lid

8 apr 2014
    349
    0
    16
    Vrouw
    Ja precies, reacties waar je wat aan hebt. daarom zeg ik gewoon niet reageren als je niks positiefs weet te zeggen.

6. Fefe

Fefe Actief lid

8 mei 2014
    199
    0
    16
    NULL
    NULL
    Als je baby haar kontje naar poep ruikt dan reinig je het gewoonweg niet afdoende na een poepluier. Oorzaak + gevolg heet dat dan. Haar kontje ruikt zo omdat er restjes van uitwerpselen zijn. Misschien de huidplooitjes niet goed meegenomen? Vooral ook goed droogdeppen na het reinigen!

7. 1981Mama

1981Mama VIP lid

8 apr 2015
    5.989
    1.439
    113
    Ik ben wel benieuwd, ik ga vanmiddag na de crèche aan zijn billen snuffelen!!

Luiers stinken ook btw. Ooit uit nood 3 dagen 1 pakje aangehad. Nou ook zonder poepluier stonk het pakje chemisch een uur in de wind (pampers new born)

8. Chocochippie

Chocochippie Niet meer actief

1981Mama; ik vind pampers sowieso stinken. Gebruik ze daarom ook niet ;)

Ik heb net even aan der kont geroken :p maar ze ruikt gewoon naar zwitsal , niks stinkends aan.

9. Strandbal

Strandbal VIP lid

3 mei 2013
    8.890
    3.414
    113
    Dit slaat natuurlijk nergens op. Ik reinig mijn dochter prima als ik haar verschoon. Ik heb niet altijd de tijd om met een washand te wassen maar met billendoekjes reinig ik haar gewoon goed tot alle poep weg is. En na een dag ruikt ze echt niet altijd zo fris. Is toch niet gek als ze de hele dag een luier omhebben waarin ze plassen en poepen.

10. Kattenbak

Kattenbak Lid

7 feb 2011
    89
    12
    8
    NULL
    NULL
    Ik vind dit echt zo'n gek onderwerp, beetje banaal.

Je gaat toch niet met je neus op de billetjes van je kind? Snap daar het doel echt niet van.

Verder succes met de tips hier!

Deel Deze Pagina