Hoi dames! Wij willen met onze kleine meid van 15 maanden naar sprookjeswonderland gaan in Enkhuizen. Ik ben er zelf nog nooit geweest. Wat zijn jullie ervaringen? Is het leuk? En ook voor de kleine meid? Bedankt alvast
Ja dat is wel leuk hoor! Je kan met haar in de oldtimers. Op de paardjes. In de trein. Bij de kabouterhuisjes kan ze leuk rondlopen en door de raampjes van de huisjes kijken maar ook de speeltuin is leuk.
Wij zijn er vorige week nog geweest en ze zal het zeker leuk vinden maar ik vond het nu dat zoontje 4.5 jaar is wel leuker dan toen hij 1.5 jaar was, hij had er nu meer aan...
Ik zou iets anders kiezen. Alleen gaan als je vlakbij woont en voor een paar uurtjs. Voor volwassenen is er namelijk niets te doen en 15 maanden is nog erg klein voor Sprookjeswonderland.
Bedankt allemaal! ja ik vond dit leuker en wat goedkoper als de Efteling bijvoorbeeld want dat vind ik zonde maar ik denk dat ze hier wel haar ogen uitkijkt
We gaan er regelmatig heen voor onze oudste. De jongste was 8 maanden toen ze voor het eerst ging en het was vanaf toen gelijk een hit. Ze is nu bijna 2 en ergens was het een half jaar geleden nog nét iets leuker, omdat ze toen nog niet bang was voor al die heksen en die reus enzo. Nu krijgt ze er wat meer van mee en is ze soms angstig. 15 maanden is volgens mij een hele leuke leeftijd voor swl!
Super zeg meiden! Dank jullie wel ik heb er nu zoo veel zin in! Denk dat ze het heel leuk zal vinden ze kijkt zo graag rond! En ze ziet alles nu even een datum plannen wanneer
Zeker doen! Zo leuk voor jongere kindjes. Zonder de helft over te moeten slaan. En ik vond het zelf ook heel leuk. Lekker suf hobbelen op een paard. Als je je kindje voor hebt zitten schateren is dat dikke pret