Hallo zwangere dames. Ik ben een meisje van 25 jaar en zwanger. Ik kom uit omgeving IJsselstein/Nieuwegein en mijn vraag is: Wie heeft er zin om met mij ipv zwangerschapsgymnastiek lekker te gaan zwemmen? Ik woon hier nog niet zo heel lang en ken helaas nog niet zo veel mensen en zeker geen zwangere...Ik houd heel erg van zwemmen (banen trekken) maar in mijn eentje is dat toch niet zo gezellig als met zijn 2en of meerdere...heb je interesse dan zie ik je antwoord wel tegemoed. Hopelijk tot snel, Groetjes
oow dats balen ik bennou juist weer terug in rotterdam en ik heb ook niemand om mee te zwemmen terwijl ik dat heel graag wil. had zelf in nieuwegein gewoond. da's echt balen zeg
Hoi! Ik ben ook 25 en ik wil ook graag gaan zwemmen. Woon zelf in Utrecht, maar daar is misschien wel een mouw aan te passen? Stuur me anders een pb
lijkt me ook gezellig! wil ook graag zwemmen maar niet alleen hihi woon alleen in huizen.. half uurtje van jou af ) misschien kunnen we een keer iets op de helft afspreken? 15 min rijden.... kijk maar mocht je niemand vinden! gezellig
Ik woon in nieuwegein, en mij leek het ook zo leuk om met iemand iets te doen een zw curscus of iets dergelijks maar ik hou helaas niet van zwemmen! jammer
Hai! Ik woon in Utrecht! Zou het ook leuk vinden om samen een zwangerschapscursus of iets dergelijke te doen. Maar hou ook absoluut niet van zwemmen! Lies
Hoi Leeuw en RCE, Zwangerschapscursus is toch pas veel later in de zwangerschap? Tot die tijd zou ik wel lekker willen zwemmen. Jammer dat jullie niet van zwemmen houden, zou wel gezellig zijn zo met ze allen Ze zeggen wel dat zwemmen een van de beste sporten is die je het best kan beoefenen tijdens je zwangerschap. Ik doe op dit moment namelijk helemaal niets, ik werk ook op het moment niet Nou mocht je je nog bedenken...hoor ik het graag, lijkt me wel gezellig. Het is wel zo dat bij een zwangerschapscursus je er alleen heen kunt gaan, want je komt dan vanzelf in een groep met allemaal zwangeren dan leg je sneller contact dan wanneer je alleen gaat zwemmen Groetjes