Wie weet de oplossing? Ik heb bruine en witte handdoeken. Was de witte altijd op 60 graden met waspoeder (voor witte was). Zomer buiten, winter droger. Ruikt altijd fris! De bruine handdoeken was ik ook op 60 graden met waspoeder(voor gekleurde was) Zomer buiten drogen en ruikt het heerlijk fris maar nu het dus weer in de droger moet stinken de handdoeken. Nare zure lucht. Heb al ander (vloeibaar) wasmiddel geprobeerd. Ook al eens de waspoeder gebruikt van de witte was maar niks helpt. Nu dacht ik van de week, ik doe een wasdroger geurdoekje erbij. Helpt ook niet. Hoe kan het? Het materiaal is hetzelfde als de witte handdoeken. Zou het dan aan de kleur liggen? Help me out!
@Lottel nee alleen dus die handdoeken. Ik doe er wel keukendoeken en donker ondergoed/sokken bij, maar die ruiken fris verder
Das wel raar. Maar omdat ze zomers wel lekker ruiken en swinters niet zou he gaast denken dat 't aan je droger ligt. Ze komen wel fris uit je wasmachine? En als je er geen wasverzachter bij doet? Evt een scheut azijn tijdens 't wassen?
Ik gebruik geen wasverzachter (heb een waterontharder, dus niet nodig) Zal eens een scheut azijn toevoegen
ik zet die handdoeken voor het wassen een paar uur in water met schoonmaakazijn. Of in de vanish. Dan gewoon mee wassen. Dan is het er voor een tijdje weer uit. En ik gebruik IPV wasverzachter een scheutje schoonmaakazijn.
Weet je dat schoonmaakazijn de rubbers van je wasmachine aantasten? Dan kan je beter natuurlijk gebruiken dit is wel veilig voor de machine
Hier stinkt de donkere was ook sneller. Maar als ik het programma voor de donkere was gebruik ipv gewoon katoen, is het wel minder. Dat donkere was programma gebruikt meer water.
Misschien eens 1 zo laten drogen om uit te sluiten dat het niet aan je droger ligt? Aangezien ze in de zomer wel lekker ruiken. Is de wasmachine goed schoon? Dus ook dat vakje onderin waar troep in komt? Wellicht toch een scheut wasverzachter erbij (ruikt ook super lekker!)