Ik heb nu al zo'n 1,5 week elke dag hoofdpijn Het zit tegen migraine aan, als ik op tijd een asprine neem dan gaat het wel weer. Maar vind het nu zoooo vervelend worden! Iemand die het herkent? Of advies heeft?
Ik ken dit heel goed maar bij mij is het alleen als ik zwanger ben. Zo kan ik bijna een zwangerschap herkennen en het houdt aan tot week 22 ongeveer. Kan je zwanger zijn? Anders zijn er nog wel meer opties waar het aan kan liggen hoor. Misschien eet je te zout of drink je te weinig?
Eten en drinken zal het niet aan liggen. Drink zo'n 3 liter per dag haha en eten doe ik niet veel dus te zout denk ik ook niet. Uhm zwanger, tja het zou kunnen.. Is wel zo dat ik ook die tijd al behoorlijk misselijk ben en sommige dingen sterker ruik, maar ik heb een paar dagen geleden een testje gedaan was een cb + en zag een heel licht lijntje, maar die staan er altijd op dus dat vertrouw ik niet. Zou de hoofdpijn met roken te maken kunnen hebben???
Ik heb het nooit van roken gehad maar volgens mij is roken voor alles en iedereen een boosdoener dus het kan. Ik zou dat sowieso nu even niet doen als je al wat zwangerschapsverschijnselen hebt. Maar als je een heel licht lijntje zag en je hebt mega hoofdpijn denk ik dat je even naar het kruidvat moet rijden en een doosje k2v5 moet gaan kopen. Ik hoop het in ieder geval voor je. Dat is een leukere oorzaak dan roken
Hahaha ja dat is zo, alleen zou het eigenlijk echt onmogelijk zijn.......... Vorige maand eerste icsi poging gehad, die is afgebroken, ongesteld geworden en aan de pil gegaan, alleen niet de pil helemaal correct geslikt 2x 3 dagen vergeten en 1x 2 dagen... Maar ik zal zo even naar de kv gaan, wie weet. Maar jij hebt er dan last van tot week 22 pfffff hoe hou je het vol???
Door veel te klagen en te zeuren! Werkt best goed in combinatie met te veel hormonen. Maar het lijkt me dan inderdaad onmogelijk al noem je hier wel een goed punt op. De pil is ook 1 hormonenbom en kan ook voor hoofdpijn zorgen!
Haha nou ben blij dat dat voor je werkt! Erg hoor.. Ja de pil is ook een hormonen bom. Van mij vorige pil had ik veel migrraine en ben dus overgestapt op deze die ik nu heb. Die heb ik moeten slikken voor ik ging beginnen met de behandeling en helemaal nergens meer last van! Dus ik geloof ook niet echt dat het door de pil komt omdat ik er hiervoor dus juist wel goed op reageerde. Ik weet het ook niet meer.
Keltje, het kan zoveel zijn.... Ik kreeg last van de pil en elke dag hoofdpijn daardoor. Mijn moeder is gestopt met roken van de hoofdpijn die ze er van kreeg dus ja.... Beterschap!
Het kan ook nog met je bloeddruk te maken hebben (te hoog of te laag). Dus er zijn veel mogelijke oorzaken Misschien even met HA overleggen tijdens telefonisch spreekuur? Sterkte!
Komt mij bekend voor. Alleen heb ik een voorhoofdsholteonsteking. Maar ik wordt/werd gek van de hoofdpijn, was afgelopen maandag ook eigenlijk niet blij met die felle zon.. Gister weer wel, heb maandag een kuurtje gehad. Weet niet of je onlangs nog verkouden bent geweest?
Of je ogen eens laten testen... Ik had jaren geleden wekenlang hoofdpijn, uiteindelijk mijn ogen laten testen en ik had een bril nodig. Na de bevalling zelfde verhaal en nu sinds 3 weken ofzo een nieuwe bril en het is eindelijk over. Het kan ook van teveel binnen zitten, de verwarming te hoog, etc etc
Een bril heb ik al, maar mijn ogen zijn niet zo danig slecht dat dat voor hoofdpijn kan zorgen. Hoefde niet eens echt een bril maar toen wel gedaan. Ik heb ook een goede kussen. Geen spanningen (meer) dus dat is het ook niet. Heb ik wel even aan gedacht hoor! Ik ben wel verkouden geweest, maar was niet zo heel erg. Ik ga morgen maar eens bellen met de dokter. Ik weet ook dat als je hoofdpijn hebt je geen caffeine meer moet drinken, als ik rook word het erger dus dat doe ik dan zo min mogelijk voor zover dat kan en chocola laat ik ook al staan. De verwarming staat uit! Dus zelfs dat is het niet... Het enige wat ik kan doen is 2 paracetemols innemen (al gedaan) en die haalt de scherpe kantjes er gelukkig vanaf!
spanningshoofdpijn kan het toch wel zijn hoor want je kunt ook onbewust spanningen hebben (dingen waar je onbewust toch mee zit)... hier al vanaf mijn 16e bijna 24/7 hoofdpijn (ben nu 31) dus het went wel! heb al allerlei onderzoeken maar waarschijnlijk hoort het gewoon bij mij.... Als het echt heel erg is dan krijg ik het advies om naar de paracetamol een ibuprofen (dus 2 paracetamol en 1 ibuprofen) te nemen! dan gaat het meestal wel! Probeer toch een afspraak te maken bij de ha! kan nooit kwaad!
Ik heb dat nog nooit gehoord dat je bij hoofdpijn geen caffeine meer mag... Ik heb juist zelfs over wetenschappelijke onderzoeken gelezen dat het (vooral bij vrouwen) bij hoofdpijn vaak al goed helpt om koffie te nemen ipv een pilletje. Ik weet ook niet of je vaak koffie dronk en nu dus niet meer. Wij zaten laatst in het hotel en het ontbijt was pas om 9u. Ik had me toch een hoofdpijn toen!! Ik drink normaal voor 8 uur al 2 grote mokken en toen ik daar eindelijk een bakkie had was de hoofdpijn direct weg.
Helaas voor mij heel herkenbaar. Ik heb al vanaf mijn 14e met bijna gronische hoofdpijn te kampen. Dagelijks heb ik wel last van zeurende hoofdpijn en daarnaast heb ik ook zeker eens per maand een echte migraine aanval. Een goed medicijn heb ik nog niet gevonden tegen de dagelijkse hoofdpijn. Wat bij mij mogelijke oorzaken kunnen zijn bij mij: spanningen, bepaalde etenswaren zoals kaas en tomaten, koffie, als ik niet zwanger ben dan rook ik en verder heb ik een hele lage bloeddruk. Wat ik inderdaad eerder las, af en toe een paracetamol werkt bij mij wel en verder koude lappen/washanden op mijn hoofd. Sterkte en hopelijk is het snel over. Anders misschien toch eens een bezoekje brengen aan de dokter. O ja, ik kan ook niet tegen anticonceptie.
hey, ik heb dat een tijd ook gehad, ik heb mkijn ogen toen laten opnemen dit was oke. nu ga ik 1 keer per week naar de fysio..en nu gaat het stukken beter! ik had ook veel last van mijn nek..dus was combi van.
Komt me bekend voor, heb ook heel vaak hoofdpijn, en regelmatig migraine aanvallen.. Sinds ik medicatie heb voor m'n schildklier is het echter al een stuk minder geworden, dus misschien kun je je schildklierwaardes laten controleren? Als ik nu nog een keer hoofdpijn heb komt het óf door te weinig drinken, óf door stress.. verder gelukkig bijna nooit meer