Soms stinkt die emmer echt zo erg! We gebruiken luierzakjes voor de poepluiers maar dan nog... Wat doen jullie er aan?
Neus dichthouden, haha. Maar even serieus: die van ons stinkt ook. Ik denk eigenlijk dat er weinig aan te doen is.
Ik ben de naam even kwijt, maar wij hebben zo'n emmer waar je een cassette in hebt. Als je dan een luier hebt gooi je hem erin, draai je ergens aan en dan draait het zakje mee zodat het over de luier gaat.
Wij hebben een Diaper Champ, kost wat, maar dan heb je ook wat! De luiers gaan alleen maar meer stinken nu hij vaste voeding krijgt, maar we hoeven die bak echt maar eens in de twee weken (hooguit) te legen zonder dat zijn kamertje gaat stinken! Een echte aanrader.
Ik heb ook de Diaper Champ, kost idd wat maar je kan er gewone vuilniszakken in gebruiken ipv dure cassettes.
De diaper champ lijkt mij zo irritant. Heb je een keer een ranzige luier moet je die eerst verpakken voordat je hem daarin doet omdat je anders dat ding eronder hebt zitten.
Het zal wel toeval zijn hoor maar ik heb 1 keer gebruik gemaakt van die luieremmer en toen zat zijn luier helemaal vol en was hij niet meer fatsoenlijk dicht te krijgen
Zo herkenbaar, ik ga regelmatig bijna over mijn nek van de geur van oude poep! Ik ben bijna geneigd om die emmer elke dag te legen! Die luier champ lijkt me ideaal! Ik ren morgen naar de winkel.
Oh haha ja, dat heb ik nog niet meegemaakt, mocht dat wel gebeuren doe ik er een extra zakje omheen. Je kan dat draaiding waar je de luier ingooit loshalen en schoonmaken.
Stinkt de poep van jullie kleintjes dan zo erg? Het is heel vreemd, maar de poep van Benthe ruik je helemaal niet en ik heb het echt niet met m'n neus... Ik druk daarom ook regelmatig m'n neus in d'r broek om erachter te komen af ze misschien gepoept heeft. Nou, ja ideaal dan... Ik heb trouwens geen luieremmer, ik gooi het gewoon in de vuilnisbak en die wordt iedere dag geleegd.
De Tommy Tippeeee. Werkt prima, geen vieze luchtjes. Met zo'n casette doe je ongeveer een maand. Mmmm, misschien iets minder, een week of drie
Lucky you! Deze stinkerd ruik je door de muren heen whaha, nee, hij is ook al 2 he en aangezien er nog een poepfabriekje op komst is heb ik laatst zo'n ding gekocht. Ik vond de stank uit de prullenbak (ook nog open keuken hier) heel vervelend.
Oh, wacht. We hebben Diaper Champ (even gecheckt)! Maar het blijft stinken. Het stinkt alleen als je aan de hendel trekt en de bovenkant omdraait. Wie heeft een uitvoering waarbij de luiers per luier verpakt wordt en stinkt dat ook nog steeds?
Ik doe alleen de plasluiers in de emmer. De poepluiers gaan in luierzakje en meteen zo de kliko in. De emmer wordt geleegd als hij vol is en dan 1x per week nog even in een sopje gezet en hij ruikt weer helemaal fris.
Bij ons worden de luiers apart verzameld en moeten in een recycle zak. Ik heb de emmer buiten langs de deur staan. Maar we wonen dan ook heel klein, dus ik hoef niet een heel huis door te sjouwen met die vieze luier. Dan laat ik hem gewoon even op de commode liggen tijdens het verschonen en daarna gooi ik hem weg.