Bas is nu 3 maanden en dus eigenlijk nog erg jong om tandjes te krijgen, maar de redenen waarom ik het wel vermoed: - Veel kwijlen - steeds met vuistjes in mond - sinds het weekend andere geur poep (echt zuur) - veel huilen - niet echt koorts maar wel verhoging Ik zie verder nog niks, maar volgens mij komen tandjes ineens opzetten en deze symtomen vooraf. Wat denken jullie zou het met tandjes te maken kunnen hebben?
Het kan, hoeft niet. Ik dacht ook maanden dat er een tandje aankwam ivm veel kwijlen, zure luiers etc maar de eerste is pas met 8 mnd doorgebroken. Dus tjah, who knows? Je merkt het vanzelf wel als ze doorkomen.
t is normaal t kwijlen en dingen in mong stoppen watn ad t gevraagd op de wijk en met ongeveer 6 wken gaan speeksel klieren werken en dacht ok mar schoonbroer zei o nee dat word nog veel erger maar ik dacht nou vind dit veel kwijlen en ja hor met 19 wkn tandje door maar nergens last van gehad dus zou altijd kunnen en andsers druppels van vsm in huis halen succes
hier krijgt bas echt tandjes.. je ziet al witte puntjes langzaam naar buiten komen. een hoektandje is al buiten het tandvlees, en wordt steeds groter (langzaam maar toch). dus het kan idd heel vroeg.en bas heeft dezelfde kenmerken van tandjes krijgen, kwijlen handjes in mond. en flink bijten op mn vingers. gelukkig geef ik geen borstvoeding
kan hoeft niet, wij dachten ook steeds bij esmee er komt wat aan ,ook veel kwijlen enz enz maar er kwam niks ,pas toen ze 9 maanden was kwam de eerste tand