Hoi meiden, Mijn dochter is nog wel jong, 20 maanden, maar echt bang voor het potje en de wc! Ze wil er echt niet op zitten. We hebben haar er 1 keer geprobeerd op te zetten en ze vond het helemaal niks.. Nu hebben we het spelenderwijs geprobeerd, maar helaas Heeft iemand dit ook meegemaakt en hoe heb je het opgelost? 2 maanden potje terug in de kast en dan weer opnieuw laten bekijken heeft niet geholpen... Groetjes Foxter
Misschien is ze nog te jong? Er zullen wel kleintjes van 20 maanden zijn die het wel snappen maar ik denk dat er ook nog kleintjes zijn die dat echt wel eng zullen vinden en waarschijnlijk helemaal niet begrijpen wat de bedoeling ervan is.
esmee was 10 maanden dat ze er al spelenderwijs op ging ze was bijna 2 toen ze er opeens geen zin meer in had. en sinds een maand wil ze geen luier meer aan en is ze overdag geheel zindelijk. anders blijven proberen wil ze niet dan zo lekker laten het komt dan van zelf wel
Ik vind dr ook nog erg jong, zou ze het wel willen leuk meegenomen maar zou het nu lekker pas over een paar maanden weer voorzichtig aan gaan proberen. Lisa wil er ook helemaal nix van weten, gaat al gillen bij het idee dat ze erop moet
alvast beginnen met boekjes lezen over het potje. gewoon het potje in de kamer zetten en er niets over zeggen. dan gaat ze er misschien mee spelen en een keer op zitten. en anders zou ik het nog even laten. mijn zoontje is bijna 3 en ook nog niet zindelijk
Te jong nog..... Weg zetten en misschien met 2,5 weer eens te voorschijn halen. Goeie kans dat ze voor die tijd uit zichzelf wel een keertje er over begint.
Hier idem. Potje in het zicht ergens neergezet en gewoon gewacht tot de interresse vanzelf kwam. Nu wil hij op het potje (soms, soms ook niet) maar de wc is nog te eng. Nou, dan niet. Hij is vast wel zindelijk als hij 15 jaar is
Hier ook gewoon laten gaan, hij heeft vrij jong enorm intresse geha din het potje en 2 dagen intensief gebruikt. Toen werd hij ziek, en toen was eht voorbij Nu sinds een weekje dat hij overdag zo goed als zindelijk is. We hebben het potje gewoon altijd zichtbaarin de kamer laten staan, en er verder niks mee gedaan, hij is er zelf mee gekomen. Laat het gewoon gaan, ze komen er zelf echt wel mee
mn dochter is ook nog niet zindelijk. T potje staat al een jaar op de badkamer en met vlagen vind ze het interessant. De wc ook, als ze wil zet ik haar erop en anders niet. Die interesse komt wel. Ze hebben nu bij kruidvat ook een leuk boekje erover. Ook met stickers, maar die zou ik dan bewaren voor later. Maar t boekje voorlezen enz kan altijd
dochter is net 2, en ook panisch voor potje. jammer dan hoor, komt wel een keer.. pushen maakt het alleen maar erger, dus niet gaan doen!