stinkende luieremmer....

Discussion in 'Peuter en kleuter' started by mamavanmimi, Aug 28, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Jacky78

Jacky78 Fanatiek lid

Jun 3, 2008
    3,425
    1
    0
    wij hebben geen kliko meer, maar zo'n ondergrondse container in de straat. Dus hebben wij een diaperchamp.
    Het wil met het wisselen van de zakken wel ruiken, misschien een idee om een geurbuidel op de bodem te leggen

2. mamavanmimi

mamavanmimi Fanatiek lid

May 13, 2010
    2,802
    777
    113
    Tussen de fruitbomen
    Met andere woorden; er is dus geen oplossing voor...!!:x
    Jammer, ik vind het toch wel makkelijk dat je niet elke keer direct naar buiten hoeft om een luier weg te gooien.
    Maar inderdaad, we zouden het ook kunnen scheiden en de poepluiers wel meteen buiten weg te gooien, maar dan toch misschien eerst een nieuwe luieremmer halen voor de plasluiers.....

Iedereen bedankt voor het meedenken en de tips!

3. girl21

girl21 Niet meer actief

ik zat met hetzelfde,,,

heb nu een diaperchamp gekocht, en gaat beter, maar soms ruik je hem nog als je hem open doet.. ik heb er nu een geurbuidel in hangen (buiten de zakken) en doe daar eens per week een beetje pure munt olie op.. dit helpt toch best goed! (je ruikt wel ietsjes, maar munt olie is natuurlijk vrij overheersend, dat scheelt ;))

4. Anakin

Anakin VIP lid

Mar 17, 2006
    6,694
    301
    83
    Hier gaan alleen plasluiers in de luieremmer (met een plastic zak erin).
    De poepluiers gaan in een geurzakje van Etos de kliko in.

5. Carla1980

Carla1980 VIP lid

Jul 16, 2006
    5,833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Hier ook meteen in de kliko in een zakje

6. Marni

Marni Bekend lid

Apr 26, 2007
    770
    17
    18
    Hier deed ik het ook meteen in een luierzakje en de emmer zo vaak mogelijk legen. Wat ik wel als goeie tip kreeg was een wc verfrisser, gewoon zo'n geurding dat je in je wc neerzet, onder in de emmer leggen, dan ruikt het fris als je 'm open doet, dat hielp goed.

7. Madelief32

Madelief32 Actief lid

Jun 16, 2009
    196
    0
    0
    Luieremmer is hier ook al gebonjourd, vies stinkding! Fijn voor babyluiers, maar die peuter van mij is zo'n plaspop, daar kan geen emmer tegenop! Luier gaat meteen mee naar beneden in de kliko. Of idd het raam uit gooien richting kliko en dan buiten weggooien.

8. janna76

janna76 Fanatiek lid

Nov 8, 2008
    1,412
    0
    0
    huis mamma en boerin
    drenthe
    Okee, mischien een aparte vraag.
    Maar ben je dan niet als de dood dat de poepluier los knapt bij landing? Dat lijkt me namelijk wel een vreselijke stinkboel.
    Lees mee want ik heb dus ook geen trek om bij iedere stink naar buiten te rennen met een luier. Dat zijn er per dag namelijk nogal wat.;)

9. knor

knor Fanatiek lid

Mar 4, 2007
    2,392
    0
    0
    Groningen
    Wij gebruiken de luieremmer al heeel lang niet meer. In een zakje, knupje erop en in de vuilnisbak beneden(word elke dag geleegt) of in de container buiten

10. lianda

lianda Fanatiek lid

Jun 6, 2007
    2,367
    0
    0
    werkt bij centerparcs
    noord babant
    Wij hebben buiten een afvalemmer speciaal voor de luiers.
    Als deze vol zit dan gaat ie eruit en breng ik de zak met luiers weg naar de luiercontainer bij de school.

11. clarike

clarike Actief lid

Mar 22, 2006
    455
    0
    0
    wij maakten em schoon met bleek en deden er vervolgens koffie in (nog niet gefilterd, dus gewoon uit het pak) Bij kankerpatienten in het laatste stadium is de lucht vaak ook niet zo fris en daar worden dan ook bakjes met koffie neergezet, helpt erg goed.

12. Elmo

Elmo Niet meer actief

Luieremmer?
    Die gebruikte wij alleen in de kraamperiode (omdat je dan onnozel vaak verschoont) en daarna gewoon steeds de luier mee naar beneden en buiten in de kliko.
    Geen gemeur.

13. sjudith

sjudith VIP lid

Dec 19, 2007
    13,031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    Heb een luieremmer gehad en 3 dagen gebruikt wat een onding! Hier alles gewoon in de vuilnisbak en als het een enorme poepluier is ff een zakje er om.
    Verder geen last van stank?

Share This Page