Misschien een gekke vraag, maar onder invloed van die hormonen ga je soms over alles twijfelen . Wij hebben een commode van 90 cm hoog en vanavond gaan we daar een plankje boven hangen (een gewone, witte, 'zwevende' plank, geen speciaal babykamerding). Nu zit ik al heel de tijd te dubben hoe hoog die plank moet komen. Als mijn kleine straks groter wordt wil ik niet dat hij er van alles af kan trekken als hij op de commode zit als ik hem aankleed bijvoorbeeld. Maar ik moet er wel goed bijkunnen. Ik heb dus steeds die plank in mijn handen en door mijn hormonenbril ziet alles er opeens raar uit (zucht). Daarom de vraag, hoe hoog hangt dat ding bij jullie of is daar een 'standaard' voor?
wij hebben hem gewoon zo neergehangen zodat ie niet te laag is maar zodat we er zelf wel makkelijk bij kunnen. Je kan wel even in mn album kijken
We hebben hem zo opgehangen dat ik er nog net bij kan, ongeveer op de hoogte van 1,75 m. De afstand tussen commode en plank is 75 cm.
hier hebben we de plank op 85 cm boven de comode , ik kan er zo prima bij (ben 1.75 lang) en ik zet er 2 manden op om daar alle spulletjes in te doen , kan ik de nodige mand er zo af pakken laat iemand anders even de plank op verschillende hoogtes houden kun jij proberen of je er nog bij kunt