Omdat dit mijn laatste zwangerschap zal wezen, gaan we lekker voor alle hysterische clichés. Zo ook een gender reveal party over 2 weken. Nu weten mijn ouders en zusjes bijv. al dat wij de geslachtsbepaling hebben gehad, maar hoewel wij weten wat het wordt; hun mogen niets weten tot op het feestje. Maar gissen doen ze zeker en ik word daar een beetje gemeen van, haha. Dus hadden mijn man en ik het volgende bedacht: Iedereen denkt dat de 'reveal' plaatsvindt door middel van een taart. Deze wordt gemaakt op het werk van een goede vriendin die zelf niet kan komen die dag. Echter is dat natuurlijk niet 'leuk' genoeg, omdat iedereen er al van uit gaat dat het geslacht in de taart zal zitten. Dus ik heb mijn vriendin opdracht te geven om de taart te vullen met roze & blauwe crème in plaats van éénkleurig creme, of cake om het geslacht bekend te maken. Zaterdag gaan we voor een extra pretecho (ook om 100 procent zeker te zijn) en laten het geslacht dan ook in 3D vastleggen. Met het verzoek aan de echoscopiste om het geslacht bekend te maken op de volgende manier: Ik ben een jong.... (backspace,backspace,backspace, backspace) en dan groot MEISJE in beeld! Verder geven we al kleine hints weg d.m.v. de versiering. Zo zal er van elke ballon één extra roze te vinden zijn, één extra roze cupcake etc. Ik ben benieuwd wie er zo alert is dat het op gaat vallen . Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden, haha. En ik wilde het gewoon even delen, want nog twee weken wachten.. pfff! MOEILIJK!
Wij willen het zelf niet weten dus voor ons geen geneer reveal party. Ik moet eerlijk zeggen dat ik het ook allemaal een beetje te veel van het goede vind. Maar ik moet vooral lachen om jouw enthousiasme! Je hebt er veel werk in gestoken zeg! Ik denk alleen niet dat iemand 1 extra ballon gaat opvallen, maar wie weet Veel plezier over 2 weken en sterkte met wachten
Hahaha, dat is ook heel erg leuk! Al moest ik zelf ook drie keer lezen om nou te zien wat je bedoelde, hahaha.
Van mij hoeft dit ook nooit zo, is zwanger zijn niet al bijzonder genoeg? Denken ze niet dat het een tweeling is met beide kleuren in de taart?
Leuk!! Hier wil m'n man t weer een verrassing laten maar mochten we t gaan vertellen, wil ik er echt iets speciaals van maken! Zoveel leuker dan gewoon een echo op fb knallen!
Misschien als ik had geweten wat een 'normale' zwangerschap zou zijn, wel. Maar bij mijn eerste zoon is de zwangerschap vroegtijdige beëindigt door middel van een spoedkeizersnede met 27 weken en bij mijn jongste zoon heb ik negen maanden enkel extreme angst/stress doorgemaakt om vervolgens weer een spoedkeizersnede te krijgen. Dit is mijn laatste zwangerschap, omdat meer dan drie keizersneden wordt afgeraden en ik het risico niet wil nemen na dit kindje. Maar goed; ik ben er nu dubbel op gebrand om zo veel mogelijk te genieten, van alles! Dus ook van die lekkere hysterische, overdreven dingen erbij . Ik kan daar van genieten, plus; dat een feestje hier ALTIJD welkom is .
Haha het klinkt nu al gezellig! Ik zou het gewoon zo doen, tenzij je een overgevoelige en dramatische familie hebt Heel misschien zouden de ballonnen mij opgevallen zijn, maar ik ben een beetje auti (ik zou ze sowieso geteld hebben), dus niet goed vergelijkingsmateriaal.
Hahaha, ik kan zelf wel vaak op rare details letten . Maar zelfs het aantal stipjes op de taart wordt bijv. oneven. Gelukkig geen over-dramatische familie, maar wel een nieuwsgierige. Dus des te leuker om ze een hak te zetten .
hahhaa ik vind het superleukkkkkkkkkkkkkk idee, spannenddd hoor hier afgelopen zondag een surprise babyshower gekregen door mijn vriendin georganiseerd echt heel leuk
Zag laatst op tv ergens bij een gender reveal party dat ze een grote zwarte ballon hadden laten vullen met blauwe kleine helium ballonnetjes. Op het moment van de bekendmaking moesten ze met een naald de zwarte ballon lekprikken en kwamen de blauwe ballonnetjes met blauwe confetti tevoorschijn! Misschien leuk om na de taart grap te doen?!
Daar heb ik over nagedacht inderdaad, maar ons knulletje is onwijs bang voor knallende ballonnen. Het laatste wat ik dus moet doen is een supersized ballon naar binnen halen om hem te laten prikken, haha. Dan is het niet zo leuk meer voor hem