Stinkende schoenen na verwijderen alarm?

Discussie in 'De lounge' gestart door Koektrommel, 2 okt 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Koektrommel

Koektrommel Fanatiek lid

15 feb 2017
    1.511
    1.100
    113
    Vrouw
    Ik ben benieuwd of hier heel toevallig iemand die bij de bristol werkt actief is of iemand die in een andere schoenenzaak werkt die mijn vraag kan beantwoorden?

Ik ben vanmiddag met mijn dochter nieuwe laarzen wezen kopen. Bij de bristol geslaagd voor een paar woeffies. Toen ik ze ging afrekenen wou het alarm er niet af (Ze hield de schoen over de toonbank die steeds een piepje gaf). Vervolgens nam haar collega de schoen mee naar achteren om het alarm er dus op een andere manier af te halen. Toen ik weg liep rook ik al de hele tijd een vieze branderige lucht maar ik had geen idee waar het vandaan kwam...Toen ik in de volgende winkel liep rook ik het weer. Heb zelfs mijzelf en m'n dochter nog gecheckt of er niet één van ons wat in de fik had staan o_O. En toen ineens viel het kwartje. De vieze chemische brand lucht kwam uit de tas met daarin de schoenen.

Nu ben ik dus heel nieuwschierig wat ze dan in hemelsnaam met de schoenen heeft gedaan?! Aan de schoenen zelf zie ik niets maar de geur is echt niet te harden...Denk dat ik de schoenen retour ga doen want volgens mij gaat deze lucht er nooit meer vanaf:confused:.

2. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.176
    16.511
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Wat raar. Bedoel je zo’n alarmsticker of een alarmlabel?
    Ik zou ze direct retour doen en misschien is er nog een ander paartje wat je kunt krijgen.
    Zij moeten dat toch ook ruiken lijkt mij

3. Zusterke

Zusterke Niet meer actief

Ermee teruggaan naar de winkel !

Deel Deze Pagina